April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۱۶۶
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
0
نماینده مجلس دهم اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم خزانه همیشه خالی است؛ در ده بیست سال گذشته همیشه به همین صورت بوده این خزانه یک صندوق است که ماهیانه واریز و منابع درآمدی دولت و برداشت‌ها در این بستر انجام می‌شود و ما هیچوقت انباشت و رسوبی در خزانه دولت نداریم.
وزرا به منشور رییسی عمل کنند
«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مجلس دهم، در رابطه با تفاوت کشورداری آیت الله رییسی و عملکرد میدانی رییس جمهور اظهار کرد: اگر بخواهیم بدون حب و بغض صحبت کنیم نظر ما باید نظر مردم باشد مردم از این کار راضی هستند. علی رغم اینکه برخی در تلاش برای تخریب هستند و این حرکت را زیر سوال می‌برند، ولی من این رفتار آن‌ها را دلسوزانه نمی‌بینم، واقعیت این است که مردم از آیت الله رییسی راضی هستند.

او افزود: نکته مهم این است که آقای رییسی برای انجام این اقدامات مشکلاتی دارد و تفاوت‌هایی با دولت‌های سابق دارد، آقای احمدی نژاد حجم بالایی از پول در اختیار داشت و نفت ۱۲۰ دلاری می‌فروخت و می‌توانست بچرخد و در استادیوم‌ها برنامه داشته باشد، اما با مشکلاتی که وجود دارد، آقای رییسی نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد. بنابر این، این کار خوب است و باید اجازه بدهیم تا استمرار پیدا کند، ایشان می‌گوید من می‌خواهم یک دور به همه استان‌ها بروم و مشکلات را بشنوم و بعد با توجه به درک میدانی که پیدا کرده ام، برنامه ریزی کنم این یک تئوری است و نباید خیلی سخت گرفت.

ایمن آبادی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم خزانه همیشه خالی است؛ در ۱۰ بیست سال گذشته همیشه به همین صورت بوده این خزانه یک صندوق است که ماهیانه واریز و منابع درآمدی دولت و برداشت‌ها در این بستر انجام می‌شود و ما هیچوقت انباشت و رسوبی در خزانه دولت نداریم و در حقیقت خزانه یک صندوق است که لفظا نام خزانه گرفته است. پرداختن به گذشته کشتن زمان است و فرصت‌ها را می‌گیرد به نظر من اصلا نباید به گذشته پرداخت؛ مردم قاضی خوبی هستند و قضاوت همیشه باید به مردم سپرده شود.

او ادامه داد: مردم از شخص آقای رییسی راضی هستند و کابینه هم باید تلاش کند تا این رضایت را کسب کند، در منشوری که آقای رییسی نوشت و آن‌ها متعهد به آن منشور شدند قواعد تعارض منافع وجود نداشت این دولت دولت مظلومان و محرومان نام گرفته است و مردم به آن دلبسته اند، ولی برخی از اعضای این کابینه، برای محقق کردن این شعار‌ها بسیار ضعیف هستند.

ایمن آبادی تاکید کرد: امروز بخش اعظمی از مردم به شخص آقای رییسی دل بسته اند، ولی از کابینه و عملکرد کابینه و وزرا راضی نیستند آن‌ها این تحرک و این سرعت را ندارند، صحبت‌های اخیر آقای رییسی که اعلام کردند خط قرمزی ندارند بسیار امیدوار کننده بود. امیدوارم با قاطعیت در مقابل وزرای ضعیف، کند و بی اعتقاد به شعار‌های دولت بایستند و آن‌ها را بدون تعارف از مدار خارج کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: