کد خبر: ۳۶۴۲۷۳
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
0
یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدحسن آصفری نماینده اراکل به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت جلوگیری از انتصابات فامیلی و بی‌توجهی به شایسته سالاری در دستگاه‌های دولتی. به وزیر علوم: لزوم اقدامات لازم جهت برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان. به وزیر بهداشت و درمان: جلوگیری از برگزاری کلاس‌های مجازی دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و ضرورت تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۳۱ نماینده دیگر به وزیر تعاون: لزوم ممانعت از به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در فروشگاه‌ها و کارگاه‌ها. به وزیر کشور: ضرورت نظارت بر حضور و تعدد اتباع بیگانه در شهرها به خصوص دولت آباد و اصفهان. به وزیر ارتباطات: ضرورت تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران و مشمولان بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه ۱۴۰۰ توسط شرکت مخابرات ایران. به رئیس جمهور: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده به همراه ۱۹ نماینده دیگر به وزیر راه درباره ضرورت تأمین زمین قانون جهش تولید مسکن در شهر قیدار و ایجاد دسترسی ثبت نام برای متقاضیان در سامانه سمن.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه ۲۷ نماینده دیگر به وزیر راه: لزوم بازسازی و بهسازی روکش آسفالت جاده پرتردد سبزوار-نیشابور. به وزیر تعاون: ضرورت ساماندهی حوزه اشتغال و تسهیل امور اشتغال فارغ التحصیلان شهرستان‌ها.

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و ۲۶ نماینده دیگر به وزیر کشور: علت عدم رسیدگی به وضعیت شهرداری های دشت آزادگان و هویزه و مشکلات به وجود آمده از جمله عدم پرداخت حقوق پرسنل و کارگران و تحصن ناشی از آن و تذکر دیگری به همراه ۴۶ نماینده دیگر به وزرای نفت و نیرو درباره علت عدم اجرای قانون حمایت از ایثارگران درباره تغییر وضعیت کاری طبق قانون مجلس.

زهره الهیان نماینده تهران به همراه ۵۴ نماینده دیگر به وزیر بهداشت: علت عدم تخصیص اعتبار بیمه درمان ناباروری مصوب قانون بودجه ۱۴۰۰ چیست؟

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر فرهنگ: لزوم افزایش مبلغ ۲۰۰ هزارتومانی مستمری هنرمندان و ضرورت پیگیری مصوبه تخصیص نیم درصد بودجه جاری به فرهنگ و هنر و ضرورت جلوگیری از تخصیص بودجه فرهنگ و هنری به کارهایی غیر از آن و لزوم تخصیص بودجه مشخص برای برگزاری جشنواره موسیقی سالانه صفی الدین.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۱۶ نماینده دیگر به وزیر کشور: لزوم تسریع در پرداخت معوقات و مزایای کارگران شهرداری سیاهکل.

مهدی شریفیان نماینده تهران به همراه ۲۰ نماینده دیگر به وزیر علوم: لزوم تسریع در تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور اسلامشهر به عنوان تنها دانشگاه دولتی این شهر.

جعفر قادری نماینده شیراز و ۴۵ نماینده دیگر به وزیر ارتباطات: لزوم حل مشکل ارتباطی خطوط تلفن همراه در مناطق مختلف کشور. به وزیر اقتصاد: ضرورت جلوگیری از فروش بی رویه اسناد خزانه در بورس و جمع آوری نقدینگی و کاهش ارزش شاخص ارزش سهام.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به همراه ۵۴ نماینده دیگر به رئیس جمهور و وزرای راه و نفت: علت عدم توزیع قیر مصوب در قانون بودجه با گذشت ۸ ماه از سال چیست؟

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزرای اقتصاد و تعاون: علت عدم تعیین تکلیف در زمان مقرر قانونی و توقیف طولانی مدت کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی و گمرکات کشور که باعث فاسد شدن و نابودی این اموال و کالاها که بعضا با ارز دولتی وارد شده‌اند، چیست؟ علت عدم اقدام سازمان تأمین اجتماعی در راستای ثبت و به روزرسانی صورت‌های مالی بودجه و عملکرد نیروی انسانی مربوط به خود و شرکت‌ها و مؤسسات تابعه وابسته در سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی چیست؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: