April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۳۱۹
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
0
یک رسانه صهیونیستی از استقرار یگانی از اپراتورهای زن ارتش این رژیم در مرز با لبنان و مکان‌های دیگر با هدف جمع آوری لحظه به لحظه اطلاعات خبر داد.

وظیفه یگان زنان جاسوس اسرائیل در مرز با لبنان چیست؟

یک نشریه صهیونیستی روز یکشنبه از بکارگیری اپراتورهای زن دوره دیده در دستگاه‌های جاسوسی و نظامی مسئول هدایت پهپادهای تجسسی و رزمی در مرز با لبنان خبر داد.

روزنامه «جروزالم پست» در این زمینه نوشت، تقریباً یک سال از بکارگیری زنان اپراتور پهپاد در مرز لبنان می‌گذرد و وظیفه آن‌ها جمع آوری اطلاعات لحظه‌ای با پهپادهاست.

این روزنامه استقرار یگانی از زنان دوره دیده در دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی این رژیم  را برای هدایت دقیق پهپادها جهت کاستن از تهدیدها در سراسر مرز فلسطین اشغالی خواند.

جروزالم پست نوشت، لبنان مرتباً از حمله پهپادهای تجسسی اسرائیل به حریم هوایی خود شکایت می‌کند، اما ارتش اسرائیل معتقد است که چنین عملیاتی برای ردیابی فعالیت‌های حزب الله ضروری است. یک مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مورد سابقه استفاده از زنان در نقش اپراتورهای پهپاد گفت که استفاده از چنین یگانی در امتداد مرز مصر آغاز شد و سپس ارتش متوجه شد که باید در مرزهای دیگر نیز از چنین نیروهایی استفاده کند.

وظیفه یگان زنان جاسوس اسرائیل در مرز با لبنان چیست؟

این در حالی است که نیروهای مقاومت بارها از هدف قرار دادن پهپادهای رزمی و جاسوسی  ارشت رژیم صهیونیستی خبر دادند. «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از سرنگونی یک پهپاد متعلق به این رژیم خبر داد.  

ارتش رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرده با پنهان کاری، سرنگونی پهپادهای خود را به دلیل نقص فنی  توجیه کند. به طوریکه ارتش رژیم اسرائیل به تازگی در  بیانیه‌ای ضمن اعلام سقوط پهپاد در سوریه، مدعی شد که این پهپاد در حال انجام یک عملیات عادی بوده است. در ادامه بیانیه مذکور همچنین ادعا شده است که این پهپاد در پی نقص فنی سقوط کرده است.

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، تیر ماه گذشته نیز خبر داد که یک پهپاد این رژیم در خاک لبنان سقوط کرده است. این در حالی است که طی چند ماه اخیر، تل‌آویو از سقوط چند پهپاد خود در حریم لبنان، سوریه، کرانه باختری و نوار غزه خبر داده است

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: