کد خبر: ۳۶۴۳۵۱
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
0
بیت‌کوین که پس از اصلاح نسبی مجددا وارد کانال ۶۵ هزار دلاری شده حالا برای صعود و شکستن سقف تاریخی خود نیاز به عبور از مقاومت ۶۶ هزار و ۳۵۰ دلاری دارد.
آیا بیت‌کوین آماده شکستن مجدد سقف تاریخی است؟
قیمت بیت‌کوین که پس از اصلاح نسبی مجددا وارد کانال ۶۵ هزار دلاری شده حالا برای صعود و شکستن سقف تاریخی خود نیاز به عبور از مقاومت ۶۶ هزار و ۳۵۰ دلاری دارد.

قیمت بیت‌کوین که در روز‌های گذشته در شکستن سطح حمایتی ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلاری ناکام ماند، حالا رشد تازه‌ای را در بالای سطح مقاومتی ۶۴ هزار دلار شروع کرده است. این در حالی است که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته این ارز دیجیتال در بالای مقاومت ۶۵ هزار دلاری تثبیت شده است.

علاوه بر این، یک شکست دیگر در بالای خط روند نزولی در نزدیکی مقاومت ۶۵ هزار دلاری در نمودار ساعتی بیت‌کوین ایجاد شده است. با توجه به اندیکاتور اصلاحی فیبوناتچی ۵۰ درصدی، احتمال نوسان بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۶۲ هزار و ۳۰۰ تا ۶۸ هزار و ۷۶۲ دلاری وجود دارد.

در مسیر صعودی، نزدیک‌ترین مقاومت سطح ۶۶ هزار دلاری است. اولین مقاومت بزرگ هم در سطح ۶۶ هزار و ۴۰۰ دلاری رخ خواهد داد که نزدیک سطح اصلاحی ۶۱٫۸ درصدی فیبوناتچی است.

تثبیت در بالای سطح مقاومتی ۶۶ هزار و ۳۵۰ دلاری احتمالا راه را برای یک رشد تازه هموار کند. در صورت عبور از این سطح، مقاومت بعدی در نزدیکی سطح ۶۸ هزار دلاری است که احتمالا عبور از آن کمی زمان ببرد.
آیا یک افت جدید در راه است؟

اگر بیت‌کوین نتواند محدوده مقاومتی ۶۶ هزار و ۳۵۰ دلاری را بشکند، احتمالا وارد فاز اصلاحی شود. با این حال یک سطح حمایتی هم در محدوده ۶۵ هزار و ۲۰۰ دلاری وجود دارد.

اصلی‌ترین سطح حمایتی در نزدیکی سطح ۶۵ هزار دلاری تشکیل شده است. اگر روند نزولی این سطح را بشکند، سطوح حمایتی بعدی به ترتیب، ۶۴۵۰۰، ۶۴۰۰۰ و ۶۳۵۰۰ دلار خواهند بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: