April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۳۵۳
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
0
مدیرعامل بیمه سینا با حضور در شعبه چابهار، ساختمان جدید این شعبه را افتتاح کرد.
افتتاح ساختمان جدید بیمه سینا با حضور مدیرعامل این شرکت در شعبه چابهار
دکتر رضا جعفری پس از بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان جدید این شعبه در جمع همکاران، نمایندگان، بیمه‌گذاران و معاون منطقه آزاد چابهار بیان داشت: چابهار به عنوان یکی از نقاط مهم بندری و مرزی کشور که توسعه‌ی آن در سال‌های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است، از اهمیت زیادی به لحاظ اقتصادی برخوردار است و تقویت مراودات تجاری با کشور‌های همسایه در آن، توسعه‌ی بیمه را نیز به همراه دارد.

وی ادامه داد: صنعت بیمه با ارائه و شناساندن پوشش‌های متنوع خود به صنایع مختلف می‌تواند در رشد سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد همچون چابهار و همچنین ایجاد امنیت برای تجار داخلی و خارجی سهم بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به برخی شاخص‌های عملکردی بیمه سینا در سال‌جاری گفت: خوشبختانه گزارش میان دوره‌ای نشان‌دهنده‌ی به ثمر نشستن زحمات همکاران در ستاد و شعب بوده و قطعاً با توجه به برنامه‌های پیش‌رو، در پایان سال‌جاری اهداف بودجه را تحقق خواهیم بخشید.

دکتر جعفری با تأکید بر تلاش شعب برای معرفی صحیح پوشش‌های بیمه و توانمندی‌های بیمه سینا برای مدیریت ریسک‌های مختلف به مشتریان بالقوه افزود: بازاریابی هدفمند و با توجه به استراتژی‌های کلان باید مدنظر همکاران شعب قرار داشته باشد.

در این نشست، همچنین تعدادی از مسئولین و بیمه‌گذاران و به‌ویژه معاون منطقه آزاد چابهار به بیان دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های بیمه‌ای منطقه پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: