کد خبر: ۳۶۴۴۰۴
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
0
احمد وحیدی با صدور حکمی، اصغر بلوکیان را به عنوان نماینده وزیر در امور اتباع بیگانه منصوب کرد.
نماینده وزیر کشور در امور اتباع بیگانگان منصوب شد

احمد وحیدی، وزیر کشور با صدور حکمی، اصغر بلوکیان را به عنوان نماینده وزیر در امور اتباع بیگانه منصوب کرد.

در متن حکم وحیدی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان نماینده وزیر در امور اتباع بیگانه منصوب می‌نمایم.

پیگیری امور مربوط به ساماندهی و انسجام بخشی به وضعیت مهاجرین، بهره گیری از فرصت مهاجرین در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با همکاری سایر دستگاه ها، سازمانها، نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، تلاش در جهت تقویت تعاملات مرزی و بهبود معیشت و توسعه اقتصادی مرزنشینان و تقویت و توسعه بازارجه‌های مرزی شرق کشور و پیگیری امور مربوط به مدافعین حرم و خانواده‌های آن‌ها با همراهی و همکاری نیروی قدس از جمله اولویت‌هایی است که انتظار دارد از طریق برنامه ریزی مناسب و هدفمند در راستای نیل به آن تلاش و کوشش نمائید.

توفیقات روزافزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: