کد خبر: ۳۶۴۵۱۰
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
0
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان راز پرونده آدم‌ربایی در اهواز کشف شد و کودک به آغوش مادرش بازگشت.
کودک ربوده شده پس از ۴ ماه به آغوش مادر بازگشت

سردار سید محمد صالحی افزود: تیرماه امسال به دنبال تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو به همراه نوزاد ۴ ماهه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی به پیدا شدن خودروی سرقتی بدون حضور نوزاد در فردای همان روز اشاره کرد و ادامه داد: با بررسی میدانی و انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان دریافتند که موضوع کاملاً خانوادگی بوده و با یک سناریوی از پیش طراحی، انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به این که کارآگاهان پلیس با بررسی‌های تخصصی محل اختفای نوزاد را که به خانواده‌ای در یکی از استان‌ها تحویل داده شده شناسایی کردند، افزود: کارآگاهان به محض این که از حضور این خانواده به همراه نوزاد در شهرستان اهواز مطلع شدند، در یک عملیات پلیسی و کاملاً غافلگیرانه ضمن دستگیری مجرمان، نوزاد را به آغوش مادرش بازگرداندند.

سردار صالحی با بیان این که متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: