کد خبر: ۳۶۴۶۰۱
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
0
در سال گذشته سهم سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان ۳۰ درصد بود، ولی در سال جدید ۲۰ درصد به این سه اضافه شده و به ۵۰ درصد رسیده است.
تأمین اجتماعی چقدر از هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان را می‌دهد؟
میرهاشم موسوی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح بیمه فراگیر تامین اجتماعی برای خانواده‌ها اجرا می‌شود و زنان، دختران و پسران بین ۱۸ الی ۵۰ سال شغلی نداشته باشند با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه فراگیر بهره‌مند خواهند شد.


هر فرد چقدر حق بیمه می‌دهد؟

وی ادامه داد: پرداخت حق بیمه این طرح۱۲درصد، ۱۴درصد و۱۸ درصد است و هر فرد که خود را بیمه می‌کند ماهانه بین ۳۱۸ الی ۴۷۸ هزار تومان حق بیمه باید پرداخت کند.

موسوی بیان کرد: از کارافتادگی، بازنشستگی و فوت از جمله مزایای بیمه فراگیر تامین اجتماعی خواهد بود و فرد پس از شاغل شدن سابقه بیمه‌ای به سنوات جدید اضافه می‌شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی از این پس هزینه دارو و درمان بیماری‌ای بی‌پرداخت خواهد کرد و سهم سازمان تامین اجتماعی درپرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۵۰ درصد افزایش یافته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: