April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
طلا درحال آزمایش ۱۹۰۰ دلار
کد خبر: ۳۶۴۶۳۱
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
0
در روز جاری طلا و بیت‌کوین با نوسانات اندکی رو به روشدند، اما به نظر می‌رسد روند بهبود را در پیش گرفتند.
امیدواری بازار به بیت کوین و طلا
طلا و نقره با اندکی کاهش قیمت در بازار‌های آزاد اروپا معامله می‌شوند. هر دو فلز گرانبها ۰.۲۰ درصد کاهش یافته اند و طلا در ۱۸۶۳ دلار در هر اونس معامله می‌شود.

گاو‌های شمش یک بار دیگر با آن دسته از افراد مرددی که معتقد بودند طلا پس از دو روز ضرر در آستانه بازپس گیری ۱۹۰۰ دلار است، مخالفت کردند.

روز سه شنبه، فلز زرد از سطح مقاومت ۱۸۷۵ دلاری جهش کرد. قیمت طلا در نیمه شب چهارشنبه حمایت خود را در ۱۸۵۰ دلار پیدا کرد و به کاهش بعدی پایان داد.


همچنین صعود برای بیت‌کوین

قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه پس از افت حدود ۱۵ درصدی از بالاترین رکورد تاریخی نزدیک به ۶۹ هزار دلار، در روز چهارشنبه در حدود ۶۰ هزار دلار تثبیت شد. برخی از تحلیلگران به دلیل بهبود داده‌های بلاک چین، قیمت BTC را افزایش می‌دهند و نشان می‌دهد که عقب نشینی فعلی ممکن است کوتاه مدت باشد.

یان ووستنفلد، تحلیلگر CryptoQuant در یک پست وبلاگی نوشت: «به نظر می‌رسد این افت به اهرم بیش از حد در سیستم در حال تخلیه مربوط باشد. ووستنفیلد می‌نویسد: «تا زمانی که مبانی زنجیره‌ای در این اصلاحات قیمت تغییر نکند، چشم‌انداز میان‌مدت صعودی باقی می‌ماند».
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: