April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۷۶۱
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
0
ششمین «نمایشگاه صنعت دیرگداز» با حضور معاون وزیر صمت و شرکت های بورسی در هتل المپیک تهران گشایش یافت.

برگزاری ششمین صنعت دیرگذار با حضور فعال شرکت «فولاد خراسان»

ششمین رویداد صنعت دیرگداز کشور، با عنوان «نمایشگاه صنعت دیرگداز» با حضور معاون وزیر «صنعت، معدن و تجارت»، فعالان صنعت دیرگداز، مدیران صنایع وابسته در هتل المپیک تهران گشایش یافت.


در آیین گشایش این نمایشگاه اسداله کشاورز، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، سخنرانی کرد.


مجتمع فولاد خراسان، به عنوان بزرگ ترین قطب صنعت فولاد شرق کشور و یکی از حامیان برپایی این رویداد سه روزه، در بخش های مختلف آن از جمله نمایشگاه صنعت دیرگداز حضور دارد.


ششمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز ایران با سخنرانی علی¬حسین زاویه، دبیر انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت مواد نسوز، کشاورز، معاون امور  معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، مهدی کرباسیان و برخی از مدیران صنایع مرتبط  گشایش یافت.


غرفه فولاد خراسان در سالن اصلی هتل المپیک، که به همت واحد روابط عمومی شرکت برپا شده است، از بعد از ظهر امروز تا پایان نمایشگاه (20 آبان) میزبان صنعتگران، متخصصان و علاقه مندان به صنعت خواهد بود.
گفتنی است در حال حاضر 85 درصد توليدات مواد نسور و دیرگداز تولیدی در کشور در دو صنعت فولاد و سيمان مصرف مي شود و افزون بر آن صنايع نفت، گاز، پتروشيمي و انرژي ديگر استفاده كنندگان از توليدات صنعت نسوز هستند، به طوری که می توان صنعت دیرگداز و نسوز را به عنوان یکی از صنایع کلیدی و با کاربردی وسیع در صنایع بالادستی و دارای نقشی سازنده در آبادانی کشور دانست.


ششمین دوره نمایشگاه صنعت دیرگداز از 18 تا 20 آبان ماه 1400 در هتل المپیک تهران در خال برگزاری است و «مجتمع فولاد خراسان» از حامیان اصلی برپایی این نمایشگاه و همایش است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: