April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۷۶۲
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
0
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش آغاز هفته بسیج را با رویکرد "انقلابی، فرهنگی، تربیتی، امنیتی، ایجاد و تقویت بصیرت" که از مهمترین دستاورد‌های بسیجیان است، تبریک گفت.
پیام تبریک محمدرضا لواسانی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج
محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامی داشت این هفته که تفکر بزرگی در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی و نیل به اهداف بلند کشورمان است، پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام تبریک محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

بسیجی پاسدار دین و قرآن

بسیجی مرزبان خاک ایران

اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج که تجلی گر رونق و آبادانی، حفظ وحدت و همدلی مردم و اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان است تبریک و تهینت عرض می‌کنم.

بسیجیان بی ادعا، بی منت با تفکری پویا در راستای اجرای بیانات و فرامین مقام معظم رهبری؛ کشورمان را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان حفظ کرده اند و با حضوری مستمر و خستگی ناپذیر در تمام عرصه‌ها به ویژه مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه نقش بسزایی داشتند.

بسیج کیش این نهاد مردمی و نستوه به عنوان نخستین الگوی کار آمد و اثر گذار در سطح کشور که در سایه تاسی به احکام نورانی اسلام به جامعه، حیات و نشاط می‌بخشد در دوران شیوع بیماری کرونا نیز اقدامات ارزشمندی از قبیل "نظارت بر اجرای طرح قرنطینه، استقرار ۸ پایگاه بسیج در هشت منطقه، ارائه خدمات به نیازمندان، مشارکت در پویشی با عنوان کمک مومنانه و آگاهی بخشی به عموم جامعه در خصوص خطرات ناشی از شیوع بیماری کرونا" ارائه کردند.

بی تردید نقش بسیجیان در دفاع از وطن و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ستودنی است و همه ما باید برای پاسداشت این رشادت‌ها ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

اینجانب با گرامی داشت یاد شهدای بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های تمامی بسیجیان جان بر کف، فرا رسیدن هفته بسیج را به ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک عرض می‌کنم و برای همه هموطنان بسیجی از درگاه خداوند منان سر بلندی و عزت روز افزون مسئلت دارم.



محمدرضا لواسانی

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: