کد خبر: ۳۶۴۸۸۶
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
0
سرپرست سازمان منطقه آزاد در بازدید از واحد کار آفرینی و توانمند سازی ترمه با تاکید بر نقش مهم این مجموعه در بازار رقابت و عرضه محصولات تولیدی با قیمت عمده به مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
ارزیابی سطح فعالیت واحد کار آفرینی و توانمند سازی ترمه در کیش
محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش عصر یکشنبه ۳۰ آبان، در بازید از واحد کارآفرینی و توانمند سازی ترمه؛ در جریان سطح فعالیت این مجموعه قرار گرفت و گفت: حضور واحد کار آفرینی و توانمند سازی ترمه در بازار رقابت، عرضه کالا‌های تولیدی با کیفیت و طراحی ویترین غرفه برای عرضه برند ایرانی و شیوه جذب نیرو‌های توانمند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

محمدرضا لواسانی با تاکید بر رونق کالا‌های تولیدی واحد کار آفرینی و توانمند سازی ترمه، اظهار داشت: با هدف خصوصی سازی این مجموعه و ارائه کالا‌های تولیدی با نرخ عمده به مشتریان می‌توان گام‌های موثری در این زمینه برداشت.

به گفته لواسانی برای رونق بخشیدن به کالا‌های تولیدی واحد کار آفرینی و توانمند سازی ترمه یکی از فعالان این حوزه به عنوان پیمانکار انتخاب خواهد شد.

وی با بیان این که سازمان منطقه آزاد کیش با حمایت از "کسب و کار‌ها به ویژه کار آفرینان" با در اختیار گذاشتن غرفه استیجاری ارزان قیمت به مدت شش ماه و انعقاد قرارداد حمایتی ۴۰ درصدی، رونق و توسعه کسب و کار این واحد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و در صورت عدم توانایی، غرفه مورد نظر پس گرفته خواهد شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت درج برند ایرانی در کالا‌های تولیدی، افزود: درصد قابل توجهی از ساکنان کیش تمایل به خرید کالای ایرانی تولید شده در کیش دارند.

محمدرضا لواسانی اظهار داشت: لازمه توسعه و برند سازی هر کسب و کاری مستلزم تلاش مضاعف و عرضه محصولات تولیدی به قیمت عمده به مصرف کنندگان است و این مهم سبب رونق کسب و کار و جذب شمار زیادی از مشتریان می‌شود.

لواسانی در بازدید از این واحد در جریان مشکلات ارسال کالا‌های تولیدی به سرزمین اصلی قرار گرفت و گفت: طی هماهنگی‌های لازم با گمرک، ارسال کالا‌های تولیدی به سرزمین اصلی تسهیل می‌شود.

وی با بیان این که واحد کار آفرینی و توانمند سازی ترمه برای عرضه هنر‌های دستی خود به عنوان سوغاتی کیش باید نسبت به ایجاد غرفه در فرودگاه و ارتباط موثر با هتل‌های پر تردد اقدام کند، خاطر نشان کرد: با شناسایی جامعه هدف می‌توانید در عرضه کالا‌های صنایع دستی گام‌های موثری بردارید.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که مجموعه مهنورا محل مناسبی برای عرضه هنر‌های دستی نیست، تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش غرفه‌ای با قیمت مناسب در فرودگاه برای عرضه هنر‌های دستی اختصاص خواهد داد چرا که شمار زیادی از مسافران، صنایع دستی را به عنوان سوغاتی به شهر خود می‌ببرند.

محمدرضا لواسانی کار‌های تولیدی این واحد تولیدی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عرضه کالا‌های تولیدی با قیمت مناسبی عرضه می‌شود و غرفه‌ای نیز در نمایشگاه‌های آتی برای عرضه هنر‌های دستی اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است با استفاده از شبکه سازی ۱۹۱ منازل، هنر‌های دستی در ۳۲ رشته توسط بانوان انجام می‌شود و تمام کالا‌های تولیدی در نمایشگاه مهنورا به فروش می‌رسد.

همچنین "تولید پوشاک، پوست بافی، پوست دوزی، گلابتون دورزی، حصیر بافی و زیور آلات، جواهر دوزی، رزین دوزی و ... " از فعالیت‌های مجموعه کار آفرینی و توانمند سازی ترمه است که به کشور‌های ترکیه نیز صادر می‌شود.

در این بازدید معاونان، و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: