April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۱۴۴
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
0
شرکت‌های دانش‌بنیان، راه‌های مختلفی را برای ورود به بازار‌های صادراتی هدف طی می‌کنند که یکی از آن‌ها حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی است.
آشنایی با زیست‌بوم فناورانه در نمایشگاه پلاست اوراسیا
یکی از شاخصه‌های اصلی شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان، نگاه به بازار‌های برون‌مرزی و در نتیجه کسب آمادگی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شرکت‌ها به منظور ورود به بازار‌های جهانی است.

ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی درباره خدمات صادراتی صندوق و حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در سی امین نمایشگاه پلاست اوراسیا در شهر استانبول با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور ۱۳ شرکت دانش‌بنیان برپا می‌شود.

او افزود: این شرکت‌ها با ارائه آخرین دستاورد‌های خود در حوزه پلاستیک، پلیمر و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ملکی‌فر ادامه داد: نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (Plast Eurasia) از ۱۰ تا ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک و پلیمر در منطقه اوراسیاست. این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه فرصتی مناسب برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برند‌های بین‌المللی فراهم می‌کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: در این نمایشگاه معتبر جهانی ماشین‌آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین‌آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، هیدرولیک و پنوماتیک، روش‌های بازیافت و... ارائه می‌شود. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازار‌های بین‌المللی و به ویژه یافتن بازار‌های وسیع در منطقه اوراسیاست و از این رو اهمیت زیادی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

ملکی‌فر افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور در این نمایشگاه در کنار آشنا شدن با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و زیرساخت‌های فناورانه دیگر کشور‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه، دستاورد‌های تولیدی و تخصصی خود را نیز به نمایش می‌گذارند تا با معرفی توانمندی‌های خود مشتریانی از این کشور‌ها برای محصولات و خدمات خود بیابند.

او ادامه داد: از اهداف اصلی این نمایشگاه بازارسازی و صادرات برای محصولات دانش‌بنیان در فراسوی مرز‌هاست.

او افزود: این نمایشگاه میزبان بیش از ۳۰۰ شرکت از کشور‌های ایران، چین، ایتالیا، اتریش، امارات، آلمان، کره جنوبی، هندوستان، فرانسه، سوئیس، هنگ‌کنگ و پرتغال است. حدود ۵۲ هزار بازدیدکننده حرفه‌ای از آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا، شامل بیش از ۷ هزار بازدیدکننده بین‌المللی از ۱۰۶ کشور و ۴۴ هزار بازدیدکننده از کشور ترکیه، از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: