کد خبر: ۳۶۵۲۸۰
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
0
هنگامی که یک فروشنده پیشنهاد شما را قبول کرده است ، شما باید بهترین وکیل را استخدام کنید تا جزئیات قرارداد را آماده و به جای شما پای میز مذاکره بنشیند .

هنگامی که یک فروشنده پیشنهاد شما را قبول کرده است ، شما باید بهترین وکیل را استخدام کنید تا جزئیات قرارداد را آماده و به جای شما پای میز مذاکره بنشیند .

اما تا زمانی که متوجه بشوید ، می خواهید با چه وکیلی کار کنید صبر نکنید. حرکات و احساسات زیادی در هنگام معامله و بستن قرارداد وجود دارد و شما نمی خواهید که به این احساسات توجه زیادی نشان داده و تصمیم عجولانه ای بگیرید .

در اینجا به چند نکته برای انتخاب بهترین وکیل اشاره می کنیم :

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه املاک و دارایی ها به اندازه کافی تجربه و تخصص ندارد. تصور نکنید ـ تکرار می کنم ـ تصور نکنید که می توانید با استخدام یک وکیل غیر ماهر و آشنای خود می توانید از پس اینگونه پرونده ها و موارد برآیید. خیلی از این مسائل و پیچیدگی هایی که در دادگاه و دادسرا پیش می آید در مدارس و دانشکده های حقوق تدریس نمی شود و وکیل باید به صورت تجربی و عینی با آنها سر و کار داشته باشد تا بتواند این ابهامات و پیچیدگی های موجود در پرونده را به بهترین نحو حل و فصل کند.

وکیل زن

از طرف دیگر ، وکیلی انتخاب نکنید که همه چیز را آسان و ساده گرفته و تصور می کند به راحتی آب خوردن این پرونده ها را حل کند و تلقی ساده انگارانه ای از روند دادرسی دارد .

اگر در حال حاضر یک وکیل پایه یک خوب نمی شناسید، از اطرافیانی که سابقا وکیل داشته اند بخواهید که بهترین وکیل را به شما معرفی کنند. اما به یاد داشته باشید که توصیه کسانی را که ورشکست شده اند و وکیل آنها نتوانسته کار چندانی برایشان انجام دهد جدی نگیرید .

یکی از بهترین راه برای صحبت با یک وکیل در تهران استفاده از مشاوره تلفنی یا آنلاین است که براحتی می توانید با یک وکیل متخصص صحبت کنید و سوال های خود را مطرح کنید.

این وکلا ممکن است کاملا صالح و مناسب باشند، اما همچنین ممکن است که برای ادامه کار خود به پرونده هایی نظیر پرونده شما نیاز داشته باشند . البته که شما نمی خواهید که پرونده خود را قربانی نیازهای شخص دیگری کنید. این مسئله به خصوص درباره شرکت ها و موسسه هایی صادق است که در ابتدای کار خود هستند و با معرفی وکلای خود به شما در تلاشند که نام و اعتبار خود را افزایش دهند.

هزینه های وکلا معمولا متفاوت است و می تواند متغیر باشد . نه لزوما وکلایی که بسیار گران قیمت هستند می توانند پرونده شما را به حرفه ای ترین شکل ممکن پیش ببرند و نه وکلایی که قیمت پایین دارند ، بهترین گزینه برای شما هستند . به بودجه خود نگاهی بیاندازید و با توجه به اهمیت پرونده و البته نتایج حاصل از آن وکیلی را انتخاب کنید که از تمام جنبه های مالی مناسب پرونده و موقعیت شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که هزینه ها شامل موارد زیر است:

هزینه های دادرسی : این هزینه ها ناگزیر است و توسط دادگاه ها دریافت می شود . این هزینه ای که شما انجام می دهید متعلق به وکیل نیست بلکه بخشی از روند دادرسی پرونده است و باید آن را پرداخت کنید . عموما این هزینه در ابتدای قرارداد اخذ می شود تا وکیل بتواند پرونده را به جریان بیاندازد .

هزینه های جاری وکیل : این هزینه ها شامل ایاب و ذهاب وکیل و موارد دیگر می شود . به طور مثال اگر وکیل شما ناچار باشد که برای پیگیری قسمتی از پرونده به شهرستان یا حتی کشور دیگری سفر کند پرداخت هزینه های سفر به عهده شما خواهد بود و وکیل تعهدی در این زمینه نخواهد داشت .

هزینه تمبر : در پای هر وکالت نامه ای که ما بین وکیل و موکل نوشته می شود ، یک تمبر نیز چسبانیده می شود که هزینه این تمبر بسته به نوع پرونده و مالی یا غیرمالی بودن پرونده متفاوت خواهد بود.

هزینه های دستمزد : این هزینه ها حقی است که شما برای وکیل در نظر گرفته اید و مجددا به نوع پرونده ، ارزش آن ، تخصص و تبحر وکیل و موارد دیگر بستگی دارد .

این موارد تمام هزینه هایی بود که ممکن است شما در جریان پرونده با آن مواجه شوید . حال با تمام توضیحات داده شده مجددا به هزینه ای که برای وکیل در نظر گرفته اید نگاهی بیاندازید و تصمیم خود را گرفته و سپس عملی کنید.

یکی از راه هایی که می توانید به سادگی وکیل مورد نظر خود را بیابید ، جستجو در اینترنت است . دایرکتوری های مختلفی از اسامی وکلا با تخصص و مهارت های گوناگون وجود دارد که شما می توانید به راحتی از میان آنها وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید . عموما برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران ، مناسب ترین راه این است که همین کلید واژه را در قسمت جستجوی گوگل تایپ کرده و منتظر نمایش نتیجه بمانید .

شما اگر می خواهید با یک وکیل مشاوره داشته باشید با گروه وکلای آریا دادیار را پیشنهاد می کنیم که دارای وکیل مرد و زن است و شما می توانید با هر کدام که دوست دارید صحبت کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: