April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برای استخدام در شرکت‌ها باید بسیار کنجکاو بود و مدام آگهی‌های استخدامی شرکت‌ها را بررسی کرد. با توجه به آمارها گفته می‌شود چیزی در حدود دو میلیون نفر در حال حاضر بیکار هستند و تمام این افراد می‌توانند با سرعت عمل، زودتر از شما برای فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایران برای جذب افراد با استعداد بازار کار، آگهی‌های شغلی خود را منتشر کرده‌اند. در میان این شرکت‌ها نام‌هایی مانند زرین رویا، دیجی کالا، ایرانسل، نستله، مپنا، های وب، اسنپ، کارگزاری مفید، زیتل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر دیده می‌شود که برای مشاغلی مانند برنامه نویسی، مدیر بازاریابی، کارشناس فروش، طراح گرافیک، کارشناس جذب و استخدام، حسابدار، تحلیل‌گر داده و موارد بسیار دیگر آگهی‌های خود را منتشر کرده‌اند.

تنوع آگهی استخدامی ایران تلنت به قدری زیاد است که افراد با هر میزان سابقه کاری، هر مدرک تحصیلی و هر سمت شغلی می‌توانند شغل دلخواه و مناسب خود را از میان صدها و هزاران آگهی منتشر شده پیدا کنند. برای مشاهده همه فرصت های شغلی میتوانید به سایت ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com/jobs مراجعه کنید.

استخدام های شهر تهران

با توجه به وسعت و همچنین مرکزیت تهران برای استخدام، تعداد بسیار زیادی از آگهی‌های استخدامی معمولا به تهران اختصاص دارد و می‌توان بخش اعظم آگهی‌ها را برای تهران و شهرهای اطراف آن مانند کرج دانست. کارجویان در مشاغل مختلف از مهندسی گرفته تا کارهای تولیدی، هنری، عملیاتی و خدماتی می‌توانند فرصت‌های شغلی مناسب خود را در این آگهی‌ها پیدا کنند و فراموش نکنند که هر چه برای آنها دیرتر اقدام کنند، شانس استخدام شدن خود را کاهش می‌دهند. مشاغلی که بیشتر در این آگهی‌های دیده شده است و در تهران نیز می‌توانید برای آنها اقدام کنید، موارد زیر هستند:

استخدام کارمند بخش فروش

شرکت‌های تولیدی و آن دسته از شرکت‌هایی که در صنعت فروش کالای مصرفی فعالیت دارند، همیشه به افرادی حرفه‌ای در بخش فروش خود نیاز دارند. حتی این فرصت‌های شغلی تنها به شرکت‌های کالامحور محدود نمی‌شود و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نیز برای تکمیل کادر خود به متخصصان فروش نیاز دارند. برخی از شرکت‌های بزرگ تهران که در آگهی‌های خود استخدام کارشناس و سرپرست فروش را نیز دارند شامل زرین رویا، اسنپ شاپ، دیجی کالا، ایرانسل و نام‌های دیگر می‌شود.

استخدام مهندس عمران

عمران و معماری از جمله رشته‌های مهندسی هستند که بازار کار خوبی دارند و شرکت‌های بسیاری همیشه به دنبال متخصصان این حوزه هستند و آگهی‌های استخدامی خود را منتشر می‌کنند. شاخه‌های دیگر مهندسی نیز مانند مکانیک، برق و پتروشیمی نیز در آگهی‌های استخدامی بسیار دیده می‌شوند و اگر به دنبال استخدام و کسب درآمد هستید، این فرصت را از دست ندهید و همین امروز این آگهی‌های استخدامی را بررسی و رزومه خود را ارسال کنید.

استخدامی کرج

همیشه شنیدیم که ایران‌تلنت مرجع انتشار آگهی استخدام برای شرکت‌های بزرگ در شهرهای مختلف است. با بررسی آگهی‌های شغلی این وب‌سایت متوجه شدیم که این گفته حقیقت دارد و کرج نیز میزبان شرکت‌های بزرگی است که آگهی‌های استخدامی آنها در ایران‌تلنت منتشر شده است. از مهم‌ترین مشاغل و پرتکرارترین آنها می‌توان به حسابداری اشاره کرد.

برای مشاهده لیست آگهی های استخدامی کرج میتوانید به آدرس irantalent.com/jobs/jobs-in-alborz مراجعه کنید.

استخدام حسابدار

هر شرکتی نیاز به حداقل یک حسابدار دارد و شرکت‌های کرج نیز این نیاز را با انتشار آگهی استخدام نشان می‌دهند. آگهی‌های استخدامی ایران‌تلنت نشان می‌دهد که شرکت‌های زیر در کرج نیاز به حسابدار دارند:

  • بسا پارس صنعت
  • نستله ايران
  • مدی تک سیستم
  • ساوولا

برای مشاهده و ارسال رزومه برای این آگهی‌های شغلی کافی است که به صفحه فرصت‌های شغلی ایران تلنت مراجعه کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی در حیطه‌های مختلف، آگهی‌های شغلی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند. پس از مشاهده و بررسی شرح شغلی آگهی‌ها، می‌توانید رزومه خود را برای موارد مد نظر خود ارسال کنید.

منبع: مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: