April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۳۷۰
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
0

فروش قالب بتن با کیفیت از گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان

یکی از محصولاتی که جایگاه ثابتی در صنعت ساختمان سازی دارد؛ بتن می‌باشد. استفاده از بتن در ساخت و ساز نیاز به قالب‌های محکم و با کیفیتی دارد. با پیشرفت تکنولوژی ساخت انواع قالب‌های بتن در دستور کار قرار گرفت. قالب بتن دارای انواع مختلف و شکل‌های متفاوتی می‌باشد. این محصول به عنوان یک وسیله دائم یا موقت جهت ساختن سازه‌ها و ساختمان‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه‌ای که در تولید این قالب و دیگر تجهیزات ساختمانی بسیار موثر عمل می‌کند؛ مجموعه مدرن سازان می‌باشد.

برای رسیدن بتن تازه به مقاومت کافی و سفت شدن بتن؛ وجود این قالب ضروری می‌باشد. استفاده از این قالب‌ها سبب ایجاد ساخت سازه‌های بتنی در شکل‌های متفاوت می‌شود. قالب بتن سبب سفت شدن بتن می‌گردد به طوری‌که احتمال شکستن و ترک خوردن بتن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

قالب بتن مناسب و ویژگی‌های آن

سه اصل مهم صرفه اقتصادی؛ ایمنی و کیفیت در زمان ساخت قالب بتن و انتخاب مواد اولیه آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. آن‌چه ایمنی را تضمین می‌کند؛ کیفیت مواد است. کیفیت محصول تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن دارد. تخریب قالب؛ شکستن؛ ترک خوردن و .... در برخی موارد سبب ضرر مالی و جانی شده است.

قالب بتن و مقاومت آن در برابر ضربه

تولید و ساخت این قالب باید به شیوه‌ای باشد که در برابر آسیب و ضربه تکه‌های قالب نریزد. برای این‌که قالب هنگام ضربه با چنین مسئله‌ای روبرو نشود لازم است هنگام ساخت؛ شیوه ریزش ماده سازنده قالب‌های بتن مورد بررسی قرار گیرد. تحقیقات نشان می‌دهد اولویت قرار دادن مواد شکل پذیر نسبت به مواد شکننده در ساخت این محصول؛ ایمنی بیشتری را فراهم می‌کند.

دوام قالب بتن

دوام قالب بتن زمانی مشخص می‌شود؛ در سازه‌های بتنی با کیفیت مجدد آن را مورد استفاده قرار داد. معمولا تولید و ساخت این قالب در محیط‌های باز صورت می‌گیرد. بنابراین اجزا و ماده سازنده این قالب‌ها بعد از اجرای کار در محیط آزاد قرار می‌گیرند. اگر قالب در برابر عوامل محیطی مختلفی همچون خوردگی؛ هوازدگی و .... دچار مشکل نشود؛ نشان از دوام و مقاومت این محصول دارد. برای این‌که بتوانید به صورت غیر حضوری محصول با کیفیت و با دوام را خریداری کنید لازم است به وبسایت مدرن سازان مراجعه کنید.

تجزیه نشدن این محصول در برابر باران؛ باد؛ اثرات آفتاب و .... نیز از مقاوم بودن مواد سازنده و تشکیل دهنده این قالب حکایت دارد. لازم به ذکر است برای این‌که به ماندگاری بیشتر این محصول کمک کنید؛ نگهداری مناسب قالب‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

وزن قالب بتن

معمولا توجه به وزن قالب بتن هنگام ساخت تولید قطعات قالب و ابعاد اجزاء به گونه‌ای می‌باشد؛ که جابجایی آن برای کارکنان دشوار و سخت نباشد. چنان‌چه وزن اجزاء و قطعات در حدی باشد که یک نفر قادر به حمل و نقل و جابجایی آن نباشد؛ جهت این امر از ماشین آلات مخصوص استفاده می‌گردد. برای این‌که بتوانید قالب بتن با وزن مناسب؛ دوام بالا؛ کیفیت زیاد؛ مقاوم در برابر ضربه و .... را خریداری کنید؛ آسان‌ترین روش مراجعه به وبسایت modernsazan.com می‌باشد.

انتخاب قالب بتن و عوامل موثر بر آن

انتخاب این محصول به نوع قالب و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. همچنین انتخاب قالب بتن به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع تراکم؛ وزن قالب؛ فشار وارد بر قالب؛ حجم بتن ریزی؛ میزان بتن باقیمانده و ..... می‌باشد.

قالب فلزی بتن  

تنوع در جنس؛ طرح؛ اندازه و .... این محصول بسیار زیاد است. قالب سیمانی؛ قالب‌های پلاستیکی؛ قالب‌هایی با فرم پلیمری؛ قالب فلزی بتن؛ قالب با ساختار گچ و گل؛ قالب بتن چوبی و .... از انواع مختلف قالب‌های بتن هستند. قالب فلزی بتن از دوام و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. اجزاء این محصول استیل؛ فولاد و آلومینیوم می‌باشد.

قالب‌های بتن پلاستیکی

سازه‌هایی که بتن با بافت سبک‌تر و ساده‌تر به کار می‌رود از قالب‌هایی بتن پلاستیکی استفاده می‌شود. این مدل قالب مورد بازیافت نیز قرار می‌گیرد.

قالب فلزی

قالب بتن چوبی

معمولا تولید و ساخت این محصول در کارگاه‌های سنتی صورت می‌گیرد. برای ساخت قالب‌های بتن چوبی از تخته‌هایی با لایه مختلف استفاده می‌شود. لازم به ذکر است سایز لایه‌های تخته‌ها با یکدیگر یکسان نیستند. همین امر سبب تنوع در سایز قالب چوبی بتن می‌گردد.

جک ساختمان

جک ساختمانی به نام جک سقفی نیز شناخته می‌شود. جک سقفی نیز دارای نام‌های مختلفی همچون شمع فلزی؛ جک تلسکوپی؛ جک فلزی معروف می‌باشد. جک‌های ساختمانی وظیفه دارند هر نوع سقف از جمله عرشه بتنی؛ یونولیت؛ سبک؛ تیرچه بلوک و .... را برای مدتی نگهداری کنند. تولید و ساخت این محصول در اندازه‌های مختلفی صورت می‌گیرد. آن‌چه باعث تحمل بارهای سقف یک ساختمان است؛ قطر لوله‌ها و ضخامت آن‌ها می‌باشد.

جک‌های سقفی و انواع آن

 جک‌های U شکل عراقی؛ جک‌های T شکل؛ جک با صلیب ثابت؛ جک بدون صلیب ثابت و ....به عنوان جک‌های ساختمانی شناخته شده‌اند. جک‌های ساختمانی دارای وزن و ارتفاع متنوعی هستند. طراحی و تولید جک‌ها به صورت استاندارد در ارتفاع 3/5 متر انجام می‌شود. توان باربری این جک‌ها 1/5 تن می‌باشد.

جک سقفی

جک‌های سقفی T شکل توان استفاده تا ارتفاع 3/5 متر را دارند. بیشتر از این ارتفاع استفاده از جک T شکل مجاز نمی‌باشد. اگر ارتفاع بیشتر از این اندازه باشد؛ لازم است از داربست بندی اسکافلد ( مدولار ) استفاده شود.

وزن جک‌های سقفی

این محصول در وزن‌های مختلفی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. سر جک‌های T  شکل هفتاد سانتی‌متری دارای چهار کیلوگرم  وزن؛ هشتاد سانتی دارای پنج کیلو گرم و نود سانتی دارای شش کیلو گرم می‌باشند.

جک‌های بدون صلیب ثابت برای ارتفاع سه متری؛ 5/12 کیلو گرم؛ برای ارتفاع سه و نیم متری؛ 5/13 کیلوگرم؛ ارتفاع چهار متری؛ 15 کیلوگرم می‌باشد. لازم به ذکر است هر چقدر ارتفاع جک‌های ساختمانی بیشتر باشد؛ به وزن آن افزوده می‌شود.

برای اطلاع از چگونگی قیمت قالب بتن؛ انواع جک ساختمان؛ انواع داربست‌ها و .... می‌توانید به وبسایت modernsazan.com مراجعه کنید. مدرن سازان به عنوان تولید کننده کلیه تجهیزات قالب بندی بتن؛ جک ساختمان ( در انواع مختلف ) و .... محصولات با کیفیت را به بازار ارائه می‌دهد. این مجموعه با سابقه طولانی و افراد متخصص و ماهر؛ محصولاتی با قیمت مناسب و مرغوب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: