کد خبر: ۳۶۵۴۵۱
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳
0
دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان از بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای یک روستا به دلیل تخریب کوه و از بین بردن باغ چای خبر داد.
بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای یک روستا در لاهیجان

ابراهیم انصاری گفت: در بازدیدی میدانی به همراه رئیس دادگستری لاهیجان از مناطق روستایی مشاهده شد که در یکی از روستا‌های بخش مرکزی لاهیجان نسبت به تخریب کوه و از بین بردن باغ چای و ایجاد شرایط مخاطره آمیز در محل به بهانه تسطیح و تعریض جاده و با هدف برداشت مصالح اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص بلافاصله در محل پرونده قضایی تشکیل شد، افزود: به جهت مشهود بودن جرم دستور بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا صادر و جهت تکمیل تحقیقات افراد مزبور در اختیار مرجع انتظامی قرار گرفته اند.

دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان ادامه داد: در این زمینه بابت ترک فعل صورت گرفته از ناحیه اداره متولی نیز به جهت نبود نظارت بر اقدامات مربوطه بر مجوز صادر شده، پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

ابراهیم انصاری با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات قانونی و جرایم صورت گرفته با جدیت و قاطعیت عمل خواهد کرد، افزود: ضرورت دارد تا کلیه متولیان امر در دستگا‌ها و نهاد‌های مختلف نسبت به اجرای دقیق قوانین و مقررات قانونی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: