کد خبر: ۳۶۵۴۸۴
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
0

فالوور خارجی اینستاگرام

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از فضای مجازی استفاده نکند! یعنی اکثر افرادی که از تلفن همراه اندروید یا IOS استفاده می کنند وارد فضای مجازی و دنیای اینترنت شده اند که استفاده کاربران به دلیل شیوع بیماری کرونا بیش از پیش شده است چرا که تفریح یا اوقات فراغت دیگری جز گشت و گذار در اینستاگرام ندارند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به بررسی فالوور و فالووینگ در اینستاگرام بپردازیم و در خصوص موضوع اصلی یعنی فروش فالوور خارجی صحبت کنیم. خرید فالوور خارجی برای اینستاگرام یکی از مواردی است که کاربران زیادی به دنبال آن میگردند چرا که به واسطه آن میتوانند افراد خارجی را جذب پیج خود کنند.

به طور کلی در اینستاگرام و صفحه پروفایل شما سه گزینه وجود دارد که در کنار عکس پروفایل قابل مشاهده است که به سه قسمت پست های منتشر شده، فالوور و فالوورز تقسیم می شوند، زمانی که کاربر پستی را در اینستاگرام منتشر می کند به تعداد پست ها اضافه می شود اما به راستی اهمیت فالوور های اینستاگرام چیست؟ و سوال بعدی این است که حضور ما در اینستاگرام چقدر مهم است؟ به طور کلی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به دو قسمت تقسیم می شوند: 1- کسانی که در اینستاگرام کسب درآمد می کنند. 2- کسانی که به کسب درآمد سایر افراد کمک می کنند! اگر می خواهید جز گروه اول باشید بهتر است این مطلب را تا انتها دنبال کنید چرا که در این مقاله در خصوص فروش فالوور خارجی توضیح می دهیم و شما را در این خصوص راهنمایی خواهیم کرد.

خرید فالوور خارجی اینستاگرام

هدف از فروش فروش فالوور خارجی اینستاگرام چیست؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که هدف از فروش فالوور خارجی چیست؟ به طور کلی هدف از افزایش فالوور اینستاگرام این است که میزان محبوبیت شما در این شبکه اجتماعی را نشان دهد، یعنی هر چقدر تعداد فالوور های شما بیشتر باشد بدین معنی است که شما محبوبیت بیشتری نسبت به سایر افراد دارید و این می تواند باعث شود که درآمد بالایی را در اینستاگرام کسب کنید، این درآمد می تواند از بلاگری، اینفلوئنسری گرفته تا فروش محصولات فروشگاهی باشد که تمامی آن ها می توانند برای شما به صورت آنلاین درآمد زا  باشند، حال سوال اصلی این است، چرا نیاز است که فالوور فیک آن هم فالوور خارجی داشته باشیم؟

فروش فالوور خارجی در برخی موارد برای کاربران لازم است به همین دلیل با توجه به کثرت درخواست کاربران به این نتیجه رسیدیم که فروش فالوور خارجی جز خدمات این سایت باشد چرا که قرار است نسبت به سایر افراد در شبکه های اجتماعی اینستاگرام جایگاه بهتری پیدا کنیم، به همین دلیل دومین گزینه بعد از خرید فالوور ایرانی،  فالوور خارجی است که پیشنهاد می گردد بعد از گزینه ی اول یعنی خرید فالوور ایرانی، فالوور خارجی را در لیست کاری خود قرار دهید. شاید از خود بپرسید که وجود فالوور خارجی چه اهمیتی می تواند در پیج داشته باشد، در ادامه به توضیحات بیشتری در این خصوص خواهیم پرداخت.

فروش فالوور خارجی اینستاگرام

منظور و هدف از فروش فالوور خارجی چیست؟

خرید فالوور اینستاگرام به این دلیل است که بازدید بیشتری برای پیج خود بخرید و اگر خدمات خاصی را ارائه می دهید با انجام این کار مشتریان خود را زیاد کرده و افزایش مشتری به منزله ی افزایش فروش محصول یا انجام خدمات بیشتر است که باعث می شود درآمد شما بیشتر از گذشته شود.

در متن های بالا این سوال برای ما به وجود آمد که هدف از فروش فالوور خارجی چیست؟ به طور کلی ممکن است بنا به دلایل مختلف نیاز به دنبال کننده خارجی داشته باشید، شما با استفاده از فالوور خارجی می توانید برخی از محصولات یا خدمات خود را به افراد خارج از کشور پیشنهاد دهید، به عنوان مثال اگر فضای مجازی را برای جذب مشتری انتخاب کرده باشید و اگر هدف شما ارتباط با افراد بیرون از کشور باشد نیاز است که در وهله ی اول در پیج خود افراد یا دنبال کنندگان خارجی داشته باشید چرا که قرار است محصول یا خدمات شما به آن ها معرفی شود.

فرض کنید که شما خدمات خاصی در فضای مجازی ارائه می دهید که می توان به صورت برون مرزی فعالیت کرد، به عنوان مثال طراح وب می تواند گزینه ی مناسبی به منظور انجام خدمات برون مرزی باشد، چون اگر در ایران بتوانید به عنوان مثال از طراحی وب 20 میلیون درآمد داشته باشید با محاسبه ی قیمت دلار و ارزش سایت در خارج از کشور این مقدار می تواند در ایران کاملا متفاوت باشد، البته این موضوع صرفا یک مثال بوده و ممکن است فالوور خارجی در زمینه های دیگر نیز کاربرد داشته باشد، بنابراین اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید بهتر است که فالوور های خارجی و ایرانی فعال در پیج اینستاگرام داشته باشید.

خرید فالوور خارجی

فروش فالوور خارجی با قیمت مناسب

خرید فالوور فیک می تواند یکی از گزینه های شما به منظور افزایش فالوور اینستاگرام باشد که بسته به تعداد فالوور می توان فالوور های خارجی یا ایرانی سفارش داد که دنبال کننده ها می توانند به دو صورت واقعی و فیک باشند، اگر در آمار پیج خود تعداد زیادی افراد فعال مشاهده کرده اید که شما را فالو ندارند، با استفاده از خرید فالوور فیک می توانید کاربران را دعوت به فالو و ویو بیشتر کنید، این موضوع می تواند باعث افزایش چشمگیر تعداد فالوور و بازدید کننده شود البته به شرطی که اصول فالوور ها را رعایت کنید به طوری که کاربران از وجود کاربران فیک اطلاعی نداشته باشند چرا که اگر کاربران متوجه این موضوع شوند که در کنار خدمات بسیار مهم از فالوور های فیک استفاده کردید حس اعتماد آن ها نسبت به شما سلب شده و ممکن است فالوور های واقعی خود را از دست دهید.

بنابراین مهم ترین اصل این است که فالوور های واقعی شما در جای خود باقی مانده آنگاه با استفاده از روش های مختلف سایر کاربران به پیج دعوت شوند تا روز به روز به تعداد فالوور های شما اضافه شده و به یکی از افراد برجسته در اینستاگرام تبدیل شوید که در زمینه ی کاری خود به فردی موفق است، در ضمن تمامی خدمات فروش دنبال کننده خارجی با قیمت مناسب ارائه می گردد که با مراجعه به لینک های مذکور می توانید به تمام قیمت ها و تعرفه های موجود دسترسی پیدا کنید.

مشاوره رایگان در خصوص نحوه خرید فالوور خارجی

با توجه به موارد ذکر شده و مشاهده ی تعرفه های موجود سایت به این نتیجه رسیدیم که هر یک از پیج ها استراتژی مخصوص به خود را دارند که باید به وسیله ی مشاورین این مجموعه مورد بررسی قرار بگیرند، مطمئنا کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند می توانند کمک بسیار بزرگی در زمینه ی رشد پیج اینستاگرام داشته باشند چرا که تنها خدمات ما فروش فالوور خارجی نیست! بلکه فروش فالوور به عنوان یکی از خدماتی است که ما انجام می دهیم و همواره در تلاشیم که تمامی خدمات خود را به نحو احسن انجام دهیم.

لازم به ذکر است که مشاورین ما به شما کمک می کنند که تمامی فالوور های خود را با توجه به حفظ کاربران قبلی افزایش دهید و این موضوع نیازمند بررسی می باشد و ممکن است مدت زمان کمی را برای اعلام نتیجه نهایی در انتظار باشید که قطعا همفکری کاربران در مورد برند سازی و همچنین فالوور خارجی یا ایرانی می تواند برای رشد پیج بسیار کمک کننده باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید از راه تیکت یا شماره تماس های ذکر شده در در سایت خرید ویو اینستاگرام با مشاور های مربوطه ارتباط برقرار کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: