کد خبر: ۳۶۵۵۶۸
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
0
عملیات یکپارچه‌سازی تاور ۲۰۰۱ پتروشیمی زنجان با تلاش کادر تولید و نیرو‌های فنی شرکت پترو کیمیا آروین انجام شد.
عملیات ساخت و یکپارچه‌سازی تاور‌های پتروشیمی زنجان انجام شد
مهندس حسین شوشیان مدیرعامل شرکت ضمن تشریح جزئیات این عملیات اجرایی گفت: اجرای این کار حساسیت بسیار زیادی داشت چرا که ساخت تاور‌های آمونیاک این پروژه عملاً به سبب ارتفاع و تناژ فقط در سایت امکان‌پذیر بود، اما به علت محدودیت شدید به ویژه شرایط آب و هوا، ساخت و یکپارچه‌سازی تاور‌های به طول ۶۰ متر و ۷۰ متر و به قطر شش و نیم متری را دشوار می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه این کار به همت یک شرکت دانش‌بنیان داخلی انجام شد که کار بسیار ارزشمندی می‌باشد. هم اکنون ساخت و یکپارچه سازی تاور ۲۰۰۱ به صورت کامل با موفقیت انجام و تاور‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در مراحل پایانی ساخت بوده و پیش‌بینی می¬شود تا دو ماه آینده عملیات یکپارچه¬سازی آن‌ها نیز انجام شود.

شوشیان ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران گفت: بر خود لازم می‌دانم از زحمات همه همکاران به خصوص همکاران مستقر در سایت پتروشیمی زنجان تشکر و قدردانی کنم.

مهندس شوشیان مدیرعامل شرکت پترو کیمیا آروین در پیامی خطاب به کارکنان مجموعه خود گفت: امروز روز بسیار مهمی در تاریخ شرکت بود. به لطف خداوند تلاش کلیه همکاران محترم اعم از مدیران، کارشناسان واحد‌های مهندسی، کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی، بازرگانی، مالی و اداری و نیرو‌های زحمتکش تولید نتیجه داد و به لطف خدا کاری سخت و زمان‌بر به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شد.

مدیرعامل پترو کیمیا آروین در ادامه اظهار داشت: از تلاش تک تک عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم با همدلی و تلاش بیشتر، روز‌های زیبای دیگری مثل امروز را با هم تجربه کنیم.

لازم به ذکر است که طراحی و مهندسی مخزن ذخیره سرد دوجداره آمونیاک پتروشیمی زنجان نیز به اتمام رسیده و در حال حاضر بخش قابل توجهی از متریال‌های مربوط به آن خریداری و به زودی عملیات ساخت و نصب این تجهیز بسیار خاص و فوق حساس توسط شرکت پترو کیمیا آروین در سایت شرکت پتروشیمی زنجان آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: