کد خبر: ۳۶۵۶۳۶
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
0
رئیس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات نزدیکی بین قوا شکل گرفته که نوید دهنده و امیدوارکننده برای آینده کشور است.

جلساتی بین قوا شکل گرفته که برای آینده کشور امیدوارکننده است

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه ۱۱ آذر ماه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا طی سخنانی بیان کرد: علت ماندگاری نام شهید آیت‌الله مدرس این است که ایشان دیانت را با سیاست عجین و آمیخته کرده بود و بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) باید ابعاد فکری و شخصیتی این سیاستمدار عالم را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمتان اصلی هستند و شانیت مسئولان به خاطر وجود آنان است و تمام ارکان نظام از مردم مشروعیت می‌گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ترسیم فرمودند، مجلس شورای اسلامی کار خود را بر حمایت، تعامل و همکاری با دولت بنا نهاده که این همکاری، شعاری نبوده و به معنای واقعی است.

نوش‌آبادی خاطر نشان کرد: با حضور استاندار و فرماندار بومی و جهادی ، چشم‌انداز و افق روشنی برای دیار ۱۵ خرداد متصور می‌شود و باید از این فرصت بسیار طلایی در راستای حل مشکلات و نیازهای مردم قدم برداشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این مدت نشست‌های متعددی با استاندار تهران برگزار شده و بررسی‌های زیادی برای حل بسیاری از مسائل منطقه و مورد مطالبه مردم در حوزه‌های حمل و نقل ، مترو ، بیمارستان ، آب و ... که جزء مباحث کلان و جدی است، انجام گرفته و کنار آن مباحث جزئی‌تر را نیز پیگیری می‌کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: اقتصاد و فرهنگ همچنان جزء موضوعات اساسی و دو بال اساسی کشور است که باید آن را تقویت کرد.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا گفت: مجلس یازدهم از زمان شروع فعالیت خود به مسائل اساسی پرداخته که ممکن است آثار و نتایج آن هنوز در سطح کشور ساری و جاری نشده باشد که با وجود دولت جدید و انقلابی آثار آن در کشور مشاهده خواهد شد.

دبیر فراکسیون اقتدار و دفاع ملی مجلس افزود: جلسات نزدیکی بین قوا شکل گرفته که نوید دهنده و امیدوارکننده برای آینده کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: