کد خبر: ۳۶۵۶۸۵
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
0
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور از یک سو باعث آشنایی بیشتر و دقیق‌تر عالی‌ترین مقام اجرایی با مشکلات مردم و از سوی دیگر موجب امیدآفرینی میان آحاد ملت می‌شود.
سفرهای استانی رئیس جمهور امیدآفرین است/ ضرورت تدوین تقویم اجرایی مصوبات سفرها
حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور اظهار داشت: سفر‌های استانی رئیس جمهور اقدامی مفید و قابل حمایت است و این سفر‌ها باعث می‌شود تا عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و اعضای کابینه از نزدیک و به طور دقیق با مشکلات مردم آشنا شوند.

وی افزود: طبیعی است که گزارشات مکتوب ارسالی از سوی مقامات استانی هیچ گاه نمی‌تواند تصویری به دقت آنچه که در جریان بازدید‌ها ارائه می‌شود را به رئیس جمهور انعکاس دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر سفر‌های استانی باعث امیدآفرینی میان آحاد ملت می‌شود و مردم وقتی می‌بینند رئیس جمهورشان از نزدیک مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد به حل مشکلات امیدوارتر می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است، این است که ادارات زیر مجموعه وزارتخانه‌های مختلف در استان‌ها باید بسیار فعال ظاهر شوند و در بحث رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تمام توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: باید تقویم اجرایی مشخصی برای مصوبات سفر‌های استانی در نظر گرفته شود و زمان حدودی برای رفع مشکلات مختلف به مردم اعلام شود و به طور کل باید مراقب بود امید ایجادشده در میان مردم در سفر‌های استانی به یأس بدل نشود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: