کد خبر: ۳۶۵۷۱۸
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
0
رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری اردوی ویژه برای مدال آوران طلایی پارالمپیک توکیو زیر نظر مربیان تخصصی دوومیدانی از اواخر آذر تا پارالمپیک 2024 پاریس خبر داد.

برگزاری اردوی ویژه پارادوومیدانی برای مدال‌آوران طلایی توکیو
علیرضا کمانه در گفت‌ و گویی، اظهار کرد: پس از پایان مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان قرار است لیستی بلند از برترین‌های این مسابقات و همچنین کسانی که به هر دلیلی موفق به شرکت در قهرمانی کشور نشدند، اما رکورد آنها متناسب با نفر چهارم آسیا است، تهیه و تا دی ماه به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کنیم تا در اختیار مسوولین برگزاری بازیهای پاراآسیایی چین قرار دهند.

وی همچنین درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی پارادوومیدانی، گفت: پس از بازگشت مربیان دوومیدانی از بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین، نفرات تیم ملی را از درون لیستی که به کمیته ملی پارالمپیک اعلام خواهیم کرد، انتخاب و تیم ملی را تشکیل خواهیم داد.

رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری اردوهای ویژه برای مدال آوران طلایی بازیهای پارالمپیک توکیو از اواخر آذر در بوشهر یا کیش خبر داد و افزود: برای حفظ و ارتقای سطح رکورد مدال آوران طلایی بازیهای پارالمپیک توکیو، قرار است اردوهای ویژه‌ای را هر ماه به مدت 20 روز برای این ورزشکاران زیر نظر مربیان تخصصی دوومیدانی در بوشهر یا کیش برگزار کنیم تا بهترین عملکرد را در بازیهای پاراآسیایی چین داشته باشند، این اردوها تا پارالمپیک 2024 پاریس ادامه خواهد داشت.

وی درباره جذب مربی خارجی برای برخی از مدال آوران طلایی پارادوومیدانی نیز گفت: با توجه به این که در حال حاضر از مربیان داخلی خوبی که سطح علمی بالایی در دوومیدانی دارند برخوردار هستیم، این مساله از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک مورد موافقت قرار نگرفت و ضرورتی برای جذب مربی خارجی احساس نمی‌شود.

کمانه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن پارادوومیدانی را بحث آمایش سرزمین و شناسایی استعدادهای نخبه دوومیدانی در استان‌ها و شهرستانهای مختلف عنوان کرد و افزود: برای این که بتوانیم تعداد مدال‌های خود را در دوومیدانی افزایش دهیم، با اجرای این طرح سعی داریم بستر مناسبی را برای شناسایی و پرورش قهرمانان دوومیدانی در آینده داشته باشیم تا از تمام ظرفیت‌های این رشته در استان‌ها و شهرستانها برخوردار شویم.

وی همچنین در خصوص تشکیل کمیته فنی پارادوومیدانی، اظهار کرد: برای تشکیل این کمیته منتظر بازگشت مربیان دوومیدانی از بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین هستیم تا زودتر تکلیف این کمیته را مشخص کنیم.

کمانه در پایان از اعزام 24 دوومیدانی کار معلول به بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین خبر داد و افزود: از 24 دوومیدانی کار اعزامی به بحرین، 18 نفر را مردان و 6 نفر بانوان تشکیل می‌دهند که از این تعداد در حال حاضر تنها کلاس یکی از دوومیدانی کاران برای شرکت در مسابقات مورد موافقت قرار نگرفته است. هر چند دوومیدانی کاران اعزامی تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را ندارند، اما شرایط آنها برای مدال آوری بسیار راضی کننده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: