April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۸۷۲
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
0
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ما در حوزه آب شاهد سوءمدیریت هستیم، گفت: می‌توان از ۸ میلیارد مترمکعب آب حاصل از بارندگی در گیلان برای استان‌های دیگر استفاده کرد که متأسفانه این کار انجام نمی‌شود.
هشدار درباره کشاندن مردم به کف خیابان به خاطر آب
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت، با اشاره به مشکل آب در کشور گفت: ایران همواره به عنوان یک کشور خشک در جهان شناخته شده و همیشه مشکل داشته‌ایم، اما اینکه به خاطر مشکل آب مردم را کف خیابان بیاوریم کار درستی نیست.

وی افزود: اینکه ما مردم را به خاطر بحث آب به کف خیابان بکشانیم عواقب خوشایندی ندارد؛ چراکه هم مسئولان نمی‌توانند با دستپاچگی اقدام اساسی در این زمینه صورت دهند و از سوی دیگر تجمعات خیابانی برای نظام هزینه درست می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم ما در حوزه آب بحث سوء مدیریت است؛ به عنوان مثال پس از احداث سد سپیدرود در بالادست ما یعنی زنجان سد‌های مختلفی بسته شده و طبیعی است وقتی در بالادست سد سپیدرود سد بسته شود این سد نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم استان باشد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: ما در گیلان ۸ میلیارد مترمکعب بارندگی داریم که به خوبی می‌توان این آب را مدیریت و بخشی از آن را به استان‌های دیگر منتقل کرد و با احداث سد‌های کوچک از این آب شیرین بیشتر و بهتر بهره‌برداری کرد که متأسفانه تاکنون این اقدامات انجام نشده است.

وی افزود: ما در بحث بحران آب باید عاقلانه تصمیم بگیریم و دقت لازم داشته باشیم و مردم را به آرامش دعوت کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: