کد خبر: ۳۶۵۹۴۳
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰
0
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مطالبات معلمان از وزارت آموزش و پرورش از وزیر جدید خواست که برای برآورده شدن مطالبات به حق معلمان از همه توان و امکانات خود استفاده کند.
تحقق مطالبات معلمان با همه ظرفیت‌ها پیگیری شود
آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار وزیر جدید آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، اظهار کرد: در این شرایط که دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور برای انحراف بچه‌های ما کار می‌کنند این آموزش و پرورش است که باید وظیفه مهم و سنگین هدایت فکری و اعتقادی فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی انجام دهد.

وی با انتقاد از حاکمیت سند منحرف ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امیدوارم که وزیر جدید سند تحول بنیادین که به تایید مقام معظم رهبری رسیده و دانش‌آموزان را با مباحث دینی و اسلامی رشد می‌دهد به طور کامل اجرایی کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: آینده کشور ما نیازمند جوانانی است که در کنار آگاهی‌های علمی با دین و معارف اهل بیت علیهم السلام انس داشته باشند، چرا که در این صورت آینده کشور امید بخش و روشن خواهد بود.

وی با انتقاد از برخی مدیران سابق آموزش و پرورش که وعده دادند برای تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان تلاش کنند، اما متاسفانه بر خلاف آنچه گفته بودند حرکت کردند، گفت: امیدوارم که وزیر جدید به وعد‌ها هایی که داده است عمل کند و نظام آموزشی را در مسیری قرار دهد که دانش‌آموزان ما با مباحث دینی بیگانه نباشند.

علوی گرگانی با اشاره به مطالبات معلمان از وزارت آموزش و پرورش از وزیر جدید خواست که برای برآورده شدن مطالبات به حق معلمان از همه توان و امکانات خود استفاده کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: