April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۹۶۰
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
0
با موافقت هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، سهم ۵۰ درصدی تأمین اجتماعی برای حق بیمه تکمیلی بازنشستگان مشخص شد.
پرداخت ۵۰ درصد از حق بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط تأمین اجتماعی
قرارداد جدید بین بازنشستگان تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ از ابتدای آذرماه سال جاری تا پایان آبان سال آینده منعقد شد و بر اساس آن قرار شد ماهیانه مبلغ ۹۱ هزار تومان تحت عنوان حق بیمه تکمیلی از سوی بازنشستگان پرداخت شود. رایزنی‌ها از سوی کانون عالی بازنشستگان برای پرداخت سهم سازمان تأمین اجتماعی در خصوص حق بیمه تکمیلی بازنشستگان آغاز شد و سرانجام سازمان تأمین اجتماعی متعهد شد که ۵۰ درصد از حق بیمه تکمیلی بازنشستگان را پرداخت کند.

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی در این باره گفت: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌هایی که کانون عالی انجام داد، خوشبختانه مصوبه هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر تقبل ۵۰ درصد از مبلغ بیمه تکمیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ با شرکت بیمه‌گر صادر شد. بر اساس این مصوبه که به‌زودی به حوزه‌های مربوط برای اجرا ابلاغ می‌شود، مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان از ۹۱ هزار تومان حق بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفل آن‌ها توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی شاهد افزایش سقف تعهدات بیمه‌ای به میزان قابل ملاحظه‌ای به‌ویژه در بخش‌های خدمات فوق تخصصی، تخصصی، بستری‌های عمومی، خدمات پاراکلینیکی و … هستیم.

گفتنی است بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدا آذرماه سال جاری ۳ ماه فرصت دارند تا مراجعه به کانون‌های بازنشستگی هر استان و شهرستان نسبت به اضافه و یا حذف خود برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند و پس از این مهلت اشاره شده برای بازنشستگان تمدید نخواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: