April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۹۹۵
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
0
با اعلام رسمی توئیتر، ویژگی Super Follows در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته و آنها می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند.
ویژگی Super Follows توئیتر در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت
توئیتر در ماه سپتامبر اعلام کرد که ویژگی جدیدی به نام Super Follows را ارائه می‌دهد. این آپشن به کاربران اجازه می‌دهد از محتوای خود در این پلتفرم کسب درآمد کنند. در پایان ماه اکتبر، این شرکت به طور رسمی Super Follows را منتشر کرد. در مرحله اول، کاربران باید حداقل ۱۰ هزار دنبال کننده داشته باشند. همچنین باید حداقل ۲۵ بار در ۳۰ روز گذشته توئیت ارسال کرده باشند. شرط آخر هم داشتن سیستم عامل iOS یا به عبارتی گوشی آیفون بود. توئیتر هم مثل سایر شبکه‌های اجتماعی، ویژگی‌های جدید را برای آیفون سریع‌تر از اندروید منتشر می‌کند. با این وجود، توئیتر اکنون به طور رسمی Super Follows را برای کاربران اندروید نیز منتشر کرده؛ بنابراین کاربران دیگر نیازی به داشتن آیفون برای کسب درآمد از طریق Super Follows ندارند.


البته فعلا ۹۷ درصد دسترسی به این ویژگی امکان پذیر است. توئیتر اعلام کرده ۳ درصد دیگر زمانی فعال خواهد شد که بتوانید در یک ماه بیش از ۵۰ هزار دلار درآمد کسب کنید. دنبال‌کنندگان می‌توانند برای دریافت محتوای اضافی ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار یا ۹.۹۹ دلار در ماه پرداخت کنند. کاربران به توئیت‌هایی با نشان Super Followers دسترسی خواهند داشت، البته اگر این ویژگی را در اختیار داشته باشند. البته توئیتر هنوز قابلیت Super Follows را به نسخه وب اضافه نکرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: