کد خبر: ۳۶۶۱۶۳
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
0
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: گروه خودروسازی سایپا، دیگر به اسم تولیدکننده پراید در جامعه شناخته نمی‌شود چرا که این خودروساز با حذف پراید توانست خودرو‌های جدید و به روز را طراحی و وارد بازار کند.
انقلاب بزرگ گروه خودروسازی سایپا!
مازیار بیگلو درباره فعالیت‌های توسعه‌ای که در گروه سایپا دنبال می‌شود، اظهار کرد: سایپا برنامه توسعه‌ای جامعی دارد که بخشی از آن طراحی و تولید خودرو‌های جدید است، از این رو به زودی شاهد حضور خودرو‌های جدید این مجموعه در بازار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حذف پراید انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد، خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا، زمانی تصمیم به حذف پراید از خطوط تولید خود گرفت که صنعت خودرو در شدیدترین تحریم‌ها به سر می‌برد؛ اما این امر مانع فعالیت توسعه‌ای سایپا نشد.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو با اشاره به اینکه خودرو‌های به روزتر و جدیدتر جایگزین خودروی پراید شده اند، تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در راستای خواست مردم و فضای جامعه نسبت به حذف پراید اقدام کرد که این اقدام هوشمندانه و کاملا درست بود.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا، دیگر به اسم تولیدکننده پراید در جامعه شناخته نمی‌شود و این اتفاق بزرگی است، لذا با ورود خودرو‌های به روز، مردم متوجه خواهند شد که صنعت خودروسازی رشد کرده است.

بیگلو با بیان اینکه طراحی و تولید خودروی شاهین سایپا نشان داد که صنعت خودرو به بلوغ رسیده است و می‌توان با همکاری قطعه سازان این مسیر را ادامه داد، افزود: همه ما به این باور رسیده ایم، که خودروسازی و قطعه سازی در کنار هم می‌توانند خودرو‌هایی تولید کنند که مردم از آن راضی باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: