April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۱۹۶
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
0
گفتگوی عباس کشوری مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه کاگران را مشاهده کنید.
افزایش ۲ برابری سهم کارگزاری بانک رفاه کارگران در بازار +ویدیو
شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۷۳/۰۱/۰۶ تحت شماره ۱۰۳۸۴۳ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران، و در تاریخ ۱۳۸۷/۰۹/۲۵ به شماره ۱۰۶۴۱ بعنوان کارگزار بند ۱۳ ماده یک قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ۱۳۸۴ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده است.

این شرکت با تأکید بر افزایش آگاهی جمعی نسبت به بازار سرمایه و با تمرکز بر سازمان یافتگی از طریق کارکنان متعهد و حرفه ای، توانسته به شریکی قابل اعتماد برای مشتریان تبدیل گردد. درحال حاضر کارگزاری بانک رفاه با کسب رتبه "الف" در بورس اوراق بهادار و بورس کالای ایران و همچنین در اختیار داشتن بیش از ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال سرمایه به عنوان یکی از بزرگترین کارگزاری‌های ایران، مشغول فعالیت میباشد.

ما با رویکرد خلق ارزش برای مشتریان از طریق استفاده از فناوری‌های مدرن به روز، ارائه خدمات پشتیبانی حرفه‌ای و بی وقفه و تلاش برای حفظ ارتباط سالم و طولانی مدت، به اعتلای تجربه مشتریان از کارگزاری بانک رفاه پرداخته ایم. برآیند این نگرش راهبردی و استفاده از پتانسیل‌های در اختیار و همچنین تلاش تیم مدیریت و همکاران، موجب کسب موفقیت‌های بسیار و درخشیدن نام کارگزاری در بین برترین‌های بازار سرمایه گردیده است.
 
در ادامه گفتگوی عباس کشوری مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه کاگران را مشاهده کنید:
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: