فروش 2 نهال گردو خارجی با باردهی 300 کیلو در نهالستان گلد نهال:

به نقل از نهالستان گلد نهال؛ احداث باغ گردو در زمینه ی باغداری و کشاورزی، یکی از پرسودترین و کم ریسک ترین شاخه ها در این اکوسیستم محسوب می شود. اما لازم است بدانید هر نهال گردویی نمی تواند شما را به سود دهی مناسب برساند، پس خرید نهال گردویی پربار و کاملا مناسب با آب و هوای زمین کشاورزی شما، از نکات بسیار مهمی می باشد که می بایست به آن توجه نمایید.

حال در ادامه، به معرفی دو نهال گردویی که توانایی باردهی به ازای هر درخت بالغ خود را تا 300 کیلو دارد معرفی خواهیم کرد، پس تا انتهای این متن همراه ما باشید.

تفاوت باردهی نهال گردوی قدیمی با نهال گردوی جدید چیست؟

 بدون شک یکی از بارزترین باردهی درختان گردوی قدیمی و درختان گردوی اصلاح شده ی جدید، مقدار باردهی آنان می باشد. در نهال گردوی پیوندی با توجه به اصلاح نژادی که در آن صورت گرفته و با پایه ای قوی تر آن را پیوند می زنند، گیاه گردو هم مقاومت مناسبی در برابر آفات و هم در برابر سرما به دست می آورد. همچنین لازم است بدانید باردهی آن به شدت افزایش می باید.

در نهال های گردو قدیمی میبینیم که باردهی ها به صورت کاملا پراکنده در تمام درخت پخش شده است، در صورتی که با برسی تصاویر درختان گردوی جدید پیوندی، باردهی ها به صورت متمرکز در یک شاخه رخ می دهد.

همچنین تناژ باردهی بسیار متفاوت تر شده است، به طوری که به ازای هر درخت گردو بالغ، می توان تا 300 کیلو در سال باردهی انتظار داشت که گردوی خشک آن می تواند تا 70 کیلو باردهی مفید را شامل شود.

البته به نقل از گلد نهال قیمت نهال میوه پیوندی، به نسبت ارقام بذری آن در حدود دو برابر بیشتر می باشد که این هزینه را باغدار بابت مقدار باردهی و مقاومت بیشتر پرداخت می نماید.

لازم است بدانید نهال گردو در هشتمین سال به بلوغ می رسد و شما می توانید در این سن این مقدار باردهی را انتظار داشته باشید. البته رعایت نکاتی مانند:

  1. هرس مناسب،
  2. کود دهی،
  3. آبیاری اصولی،
  4. سم پاشی به موقع و.. تمامی موارد در مورد باردهی باغ گردوی شما بسیار مهم و ضروری می باشد.

 معرفی اولین نهال گردو پیوندی با باردهی 300 کیلویی، نهال گردو چندلر پیوندی:

اگر از قاره ی آمریکا بخواهیم در مورد حفظ محیط زیست نمونه خدمتی نام ببریم، قطعا به تولید و تکثیر نهال گردوی چندلر می بایست اشاره کنیم. این درخت گردوی پربار و محبوب در سراسر جهان، اکنون توسط نهالستان گردو گلد نهال هم توزیع و تکثیر می گردد. از رقم نهال های به شدت محبوب و مقاوم به سرمای بهاره و زمستان می باشد که در زمین های معتدل تا سردسیر کشت می گردد.

فروش 2 نهال گردو خارجی با باردهی 300 کیلو در نهالستان گلد نهال:

نهال گردو چندلر از دومین سال پس از کاشت باردهی خود را آغاز می کند و در هشتمین سال به بلوغ خود می رسد که توانایی باردهی فوق العاده ی خود را در این سن به نمایش می گذارد.

فاصله ای که توصیه می شود از کاشت نهال گردوی این نژاد بهره مند شوید، فاصله ی 7*7 متر می باشد، این فاصله ی کم و ایده آل در باغات گردو محسوب می شود زیرا در درختان گردوی قدیمی شما باید فاصله ی حداقل 10*10 را در نظر بگیرید.

شاید برای خرید نهال گردو این نژاد برای شما سوال پیش آمده باشد که قیمت نهال گردو چندلر پیوندی چند است که با اعلام گلد نهال حدود 240.000 تا 260.000 هزار تومان قیمت این نهال گردو در نهالستان های گردو قیمت گذاری شده است.

دومین نهال گردوی پربار خارجی، نهال گردو فرنور پیوندی:

شاید در باغات قدیمی گردویی که در مناطق سردسیر قرار گرفته باشد سری بزنید، متوجه ی آن می شوید که بسیاری از درختان گردو سالانه در برابر سرما از دست می روند و یک سال حداقل باردهی خود را از دست می دهند، علت آن زمان گلدهی نهال گردو می باشد که برخی ارقام میان گل یا زودگل در مناطق سردسیر کشت شده است.

فروش 2 نهال گردو خارجی با باردهی 300 کیلو در نهالستان گلد نهال:

اما اکنون با معرفی نهال گردو فرنور که فرانسوی می باشد، امیدی تازه در دل باغداران و کشاورزان در مناطق سردسیر زنده شده است. یکی از بهترین نژاد درخت گردو در مناطق سردسیر محسوب می شود که جزء دیرگل ترین نژاد باغات گردو محسوب می شود و می توان گفت دیرگل ترین درخت گردویی می باشد که جهان تا به امروز به خود دیده است.

نهالستان گلد نهال این نژاد را هم بومی سازی کرده است و دیگر با قیمت بسیار زیاد به فروش نمی رسد و با قیمتی معقول به فروش می رساند. جهت استعلام قیمت و خرید نهال گردو فرنور پیوندی به روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://goldnahal.ir/product/فروش-با-تخفیف-نهال-گردو-فرنور/

نهال گردو فرنور پیوندی، هم در دومین سال پس از کاشت باردهی ابتدایی خود را که در حدود نیم کیلو می باشد آغاز می کند و مشابه فرنور در هشتمین تا دهمین سال از حیات خود، باردهی اقتصادی و 300 کیلویی خود را آغاز می کند.

چگونه خرید نهال گردویی مطمئن صورت دهیم؟

نهالستان گلد نهال یکی از معتبرترین نهاستان های فروش انواع نهال گردو در ایران می باشد که با مجوز رسمی از جهاد کشاورزی، انتخابی مطمئن جهت خرید نهال در ایران می باشد.

 در خرید نهال گردو توصیه می شود، از دریافت فاکتور رسمی، غافل نمانید، ارائه ی برگه ی گواهی قرنطینه و ضمانت اصالت نهال، که بسیار نکته ی مهمی می باشد که نهالستان گلد نهال با رعایت تمامی اصول حرفه ای، بیش از 30 سال است که به تولید و تکثیر انواع نهال میوه و گردو در ایران پرداخته است.

شما جهت مطالعه ی بیشتر و مشاهده قیمت انواع نهال گردو و میوه، کافیست عبارت (گلد نهال) را در مرورگر خود سرچ نمایید تا وارد سایت گلد نهال (goldnahal.ir) شده و به مشاهده تصویر و مشخصات تمامی ارقام نهال پرداخته و جهت تمایل تنها با یک تماس نسبت به خرید نهال گردوی خود اقدام نمایید.

فروشگاه نهال : https://goldnahal.ir

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: