April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۳۷۲
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
0
نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهیدعلی لندی در پنجاه‌ویکمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد رونمایی شد که به آثار برگزیده‌ تعلق می‌گیرد.
نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهیدعلی لندی رونمایی شد
نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی صبح امروز شنبه ۲۰ آذرماه در آیین افتتاحیه‌ی پنجاه‌ویکمین جشنواره‌ی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با حضور دکتر حسن ملکی ریاست سازمان، حجت‌الاسلام حمید محمدی مشاور عالی ریاست سازمان، محمد علوی‌تبار معاون توسعه‌ی منابع و پشتیبانی سازمان و سبحان قاری (قاری مراسم) به‌عنوان نماینده‌ی دانش‌آموزان رونمایی شد.

این نشست با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان، هنرمندان و دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان و فیلم‌های آموزشی، تعدادی از معلمان شهرستان‌های تهران برگزار شد.

دکتر حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پیش از این گفته بود که جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد همان بستر مناسب و شایسته‌ای است که می‌تواند بر محمل هنر و رسانه‌های قوی، اسوه‌های گمنام و بی‌نظیر این سرزمین را شناسایی و در قالب بسته‌های آموزشی و تربیتی در ضیافتی از نور و تصویر و صدا به دانش‌آموزان دوره‌های مختلف مدارس معرفی نماید؛ لذا شایسته است در این دوره از جشنواره که در آستانه‌ی قرن دوم تجلی خود نیز قرار دارد، به نام و یاد حرکت قهرمانانه‌ی این نوجوان شجاع مزین و زمینه‌ای شود برای توجه بیشتر و بهتر به آثار فاخری که در این زمینه تولید شده‌اند و یا تولید خواهند شد.

شهید علی لندی شاگرد مکتب سردار دل‌ها به‌عنوان الگوی ایثار و شجاعت و فداکاری چندی پیش با جان‌فشانی در نجات جان دو همسایه‌اش به فیض شهادت نائل شد. این نشان قرار است از این پس در جشنواره‌های فیلم رشد به آثار و تولیدات الگوی حوزه‌ی فیلم‌های آموزشی و داستانی این جشنواره تعلق گیرد. این نشان توسط کاظم طلایی طراحی شده و در اختتامیه‌ی پنجاه‌ویکمین جشنواره‌ی فیلم رشد به فیلم شاخص این دوره از جشنواره تعلق خواهد گرفت. تمبر اختصاصی شهید لندی نیز توسط ناهید معین الرعایایی طراحی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: