کد خبر: ۳۶۶۳۹۹
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
شرکت بیمه سامان، جوایز برگزیدگان نخستین رویداد بزرگ نقاشی معاصر ایران را به آن‌ها تقدیم کرد.
اهدای جوایز برگزیدگان نخستین رویداد بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان
«امیر راد» رئیس هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران در این مراسم با بیان این که ۱۲۷۸ نفر با حدود ۳۵۰۰ اثر هنری در این رویداد شرکت کردند، گفت: از این تعداد سه اثر برتر انتخاب و معرفی شدند.

وی همچنین از شرکت بیمه سامان به دلیل حمایت مالی و معنوی از این رویداد قدردانی کرد.

مدیر بازاریابی و مطالعات بازار شرکت بیمه سامان نیز در این برنامه با بیان این که بیمه سامان همواره در جهت ارتقای سطح فرهنگ کشور و ایفای نقش اجتماعی خود قدم برداشته است، گفت: خوشحالیم که با وجود تاخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، این رویداد به بهترین شکل برگزار شد.

«پویا رسولی» با تاکید بر این که حمایت‌های شرکت بیمه سامان از هنر و هنرمندان همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر جوایز و تقدیرنامه در نظر گرفته شده برای برگزیدگان، به هر کدام از آن‌ها یک فقره بیمه نامه عمر رایگان هدیه خواهد شد.

در ادامه، «لیلا گودرزی» و «الهام پورخانی» جوایز ۱۵ میلیون تومانی و «مریم اسفندی» به عنوان هنرمند برگزیده، جایزه ۷۰ میلیون تومانی خود را دریافت کردند.

گفتنی است سال آینده نیز رویداد‌هایی در حوزه هنر‌های تجسمی و نیز دومین رویداد بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: