April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۵۷۰
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
0
سرپرست مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نظارت بر فعالیت وسائط نقلیه عمومی را ابزاری مناسب برای ارتقاء سطح خدمات به مردم عنوان کرد.
نظارت مستمر بر فعالیت وسائط نقلیه عمومی کیش
محمدرضا قهاری سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ابزار نظارتی را در راستای تعامل سازنده با پلیس امنیت و راهور کیش عنوان کرد و گفت: وسائط نقلیه عمومی کیش مانند تاکسی‌ها و خودرو‌های کرایه‌ای به سیستم ردیاب مجهز است و در صورت نیاز پلیس امنیت، راهور و نیروی انتظامی اطلاعات لازم ارائه می‌شود.

سرپرست حمل و نقل عمومی کیش در ادامه تصریح کرد: بر اساس ارسال گزارش‌های اعضای جامعه رانندگان و آژانس‌ها با متخلفین برخورد و اعمال قانون می‌شود.

محمدرضا قهاری خاطر نشان کرد: هرگونه نقل و انتقال، تمدید دفترچه و صدور مجوز فعالیت نیز در این حوزه انجام می‌شود.

قهاری با بیان که کرایه تاکسی طبق مصوبه شورای ترافیک و با استفاده از تاکسی‌متر محاسبه می‌شود، گفت: رانندگان تاکسی موظف هستند در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم جزیره کیش از تاکسی متر استفاده کنند.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش تصریح کرد: در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف یا دریافت گزارش مربوطه در این حوزه، جریمه برابر ضوابط صورت اعمال و در صورت تکرار، خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی از "تعیین صلاحیت" به عنوان یکی دیگر از خدمات حمل و نقل به جامعه رانندگان وسائط نقلیه عمومی نام برد و تاکید، کرد: توسط چهار خودروی گشت در دو شیفت روزانه و یک خودرو در شیفت شبانه بر فعالیت حمل و نقل نظارت می‌شود.

سرپرست حمل و نقل عمومی کیش همچنین افزود: رانندگان حدود دو ماه با رعایت دوره‌های مربوطه و ارائه‌ی مدارک در قالب چهارچوب‌های مدون، مجوز فعالیت اقتصادی (رانندگی) و ورود به سیستم حمل و نقل را دریافت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: تمام عملیات مربوط به نقل و انتقال تاکسی‌ها در این اداره انجام می‌شود و برای طرح پلاک‌گذاری به راهور مراجعه می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: