April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۶۴۴
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
0
یک شرکت فرانسوی، ساعت‌های هوشمند نوینی را برای بیماران دیابتی و ورزشکاران روانه بازار کرد.
ساخت ساعت‌های هوشمند برای بیماران دیابتی و ورزشکاران
به نقل از وب سایت «مصراوی»؛ شرکت فرانسوی PKVitality از ساعت‌های هوشمند جدید تحت عنوان K'Watch Glucose و K'Watch Athlete با هدف رفع نیاز‌های افراد دیابتی و ورزشکاران حرفه‌ای رونمایی کرد.

این شرکت فرانسوی توضیح داد که ساعت هوشمند K'Watch Glucose دارای بدنه‌ای مقاوم در برابر آب است و به طور مداوم سطح قند خون را اندازه گیری می‌کند، علاوه بر آن عملکرد‌های تناسب اندام، اندازه گیری ضربان قلب، فعالیت‌های بدنی و ردیابی خواب را ارائه می‌دهد.

سطح قند خون توسط تکه‌های K'apsuls با حسگر‌های زیستی و فناوری SkinTaste اندازه‌گیری می‌شود و سپس این مقادیر توسط اپلیکیشنی روی گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم اندروید یا iOS به صورت آماری تجزیه و تحلیل می‌شوند و این شرکت فرانسوی یادآور شد که K'apsuls باید هر هفته تعویض شود.

ساعت هوشمند K'Watch Athlete برای ورزشکاران حرفه‌ای نیز سطح لاکتات خون را اندازه گیری می‌کند و این ساعت در قسمت بالایی بازو استفاده می‌شود و قطعه‌های K'apsuls و بیوسنسور‌های لاکتات آن‌ها هر هفته باید تعویض شوند.

ساعت‌های هوشمند جدید K'Watch Glucose و K'Watch Athlete قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ با قیمت ۱۹۹ یورو به بازار عرضه شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: