کد خبر: ۳۶۶۶۵۳
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
0
دبیر پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی با اشاره به اقدامات تاثیرگذار بیمه رازی در نماینده محوری، گفت: تقویت شبکه فروش منجر به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد شد.
تقویت نماینده منجر به افزایش ضریب نفوذ بیمه خواهد شد
دکتر بهمن سوری- دبیر کارگروه شبکه فروش سندیکای بیمه گران ایران که مهمان بیست و هفتمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود با تاکید بر نقش پررنگ شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه، گفت: در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی به ریاست دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با رویکرد تحول دیجیتال و استفاده از ابزار و امکانات دیجیتال توسط شبکه فروش برگزار شد.

او ادامه داد: در این پنل تخصصی که رکورد بازدید برخط همایش سالجاری را از آن خود کرد، سه مقاله علمی و پژوهشی با رویکرد تحول دیجیتال و با محوریت تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد شبکه فروش، افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه و ایجاد و بهره گیری از فرصت‌های جدید در فروش و بازاریابی ارائه شد.

سوری خاطرنشان کرد: در پنل شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی اعضای سیاست گذاری پنل به دنبال آن هستند تا یک مدل کسب و کار به‌روز با تاکید بر تحول دیجیتال برای شبکه فروش، نمایندگان و کارگزاران طراحی و به بهره برداری برسد تا شبکه فروش موثرتر از قبل در صنعت بیمه فعالیت داشته باشد.

دبیر کارگروه شبکه فروش سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه ضریب نفوذ صنعت بیمه در حال حاضر ۲.۵ درصد است، یادآور شد: بررسی‌ها نشان از آن دارد که ۷۰ تا ۸۰ درصد فروش در صنعت بیمه از سوی شبکه فروش انجام می‌شود که با این تفاسیر می‌توان مدعی شد درصد قابل توجهی از ضریب نفوذ بیمه در جامعه توسط شبکه فروش ایجاد شده و برای دستیابی به افزایش ضریب نفوذ بیمه باید توجه ویژه به شبکه فروش شود.

او تاکید کرد: با ورود دکتر جباری به بیمه رازی و ابلاغ استراتژی‌های نماینده محور، شرکت بیمه رازی توجه ویژه‌ای به نمایندگان، کارگزاران و شبکه فروش دارد و این مهم جای تقدیر دارد.

سوری گفت: اعضای پنل خروجی‌های قابل توجهی از برگزاری این پنل به دست آورده‌اند که با همراهی سندیکای بیمه گران و بیمه مرکزی پیگیری‌های مستمری در زمینه کسب نتیجه انجام خواهد گرفت.

دبیر پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی یادآور شد: شبکه فروش از اعلام وعده خسته شده است و صنعت بیمه باید برنامه‌های تحول گرا در زمینه فروش و بازاریابی ارائه کند که خروجی پنل مذکور این مهم را عملیاتی خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه تقویت شبکه فروش منجر به افزایش ضریب نفوذ خواهد شد، ادامه داد: در کارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران، تلاش بر آن بوده تا استانداردسازی مقررات، رفتارها، دستورالعمل‌های اجرایی در شرکت‌ها صورت گیرد که این مهم با همراهی و توجه ویژه سندیکا و بیمه مرکزی در حال پیشرفت است.

در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به دکتر بهمن سوری- دبیر کارگروه شبکه فروش سندیکای بیمه گران ایران، اهدا شد.

گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: