کد خبر: ۳۶۶۶۶۹
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
0
بازرگانی زنجیر صنعتی فیدارگستر ارائه دهنده ی انواع قطعات صنعتی اعم از :زنجیرهای صنعتی , کوپلینگ ها , چرخ زنجیر ها و ... با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها .

 در سطح جهانی به دلیل افزایش روز افزون صنعت، استفاده از زنجیر های صنعتی با گسترش چشم گیری مواجه شده است. 
در خصوص کاربرد این محصول می توان به مواردی مانند معدن، فولاد، سیمان و‌ کشاورزی  اشاره نمود. نحوه ی کار این زنجیر ها به طور کلی به این شکل است که یا به صورت مستقیم باعث ایجاد گردش شده و یا گاهی مثل یک پشتیبان کار انجام می دهند. 
از مهم ترین ویژگی که این زنجیر های صنعتی دارند مقاومت بالایشان در برابر ساییدگی و هر گونه فرسایش می باشد. 
 هر دستگاه صنعتی به یک نوع خاصی زنجیر احتیاج دارد که کارایی به خصوصی ارائه می کند. این زنجیر های صنعتی به طور کلی از یک مشکل اساسی برخوردارند که صدای گوش خراش آنها می باشد. قابلیت کششی بالایی که این زنجیر ها دارند باعث شده تا در برابر کار های سنگین مقاومت بالایی از خود ارائه دهند.
این زنجیر های صنعتی بر روی چرخ دنده های متعددی قرار و باعث انتقال نیرو از سمتی به سمت دیگر می شوند. این محصول دارای ابعاد و جنس های مختلفی می باشد که به طور کلی موجب حرکت در وسایل می گردند.  
هرکدام از زنجیر ها با توجه به جنس و‌ نوع کاری که انجام می دهند دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد که شما عزیزان می توانید قیمت خرید و فروش زنجیر صنعتی را با مراجعه به سایت ما مشاهده نمایید. 
این محصول در صنعت با توجه به اهمیت بالایی که دارد باید با کیفیتی بالا تهیه گردد تا کارایی مناسبی را به ارمغان آورده و از فرسایش قطعات نیز جلوگیری گردد. 
پیشنهاد می شود در هنگام خرید این محصولات حتما در ابتدا به برند این محصول توجه نموده و برای خرید جنسی با کیفیت و‌ با اصالت  به فروشگاهی مورد اعتماد نیز مراجعه نمایید تا با خرید اجناس تقلبی رو به رو نشوید. 

قیمت خرید و فروش زنجیر صنعتی

خرید و فروش کوپلینگ: 

وظیفه ی انتقال قدرت، گشتاور و سرعت یک محور یا شفت به شفت یا محور دیگر  بر عهده ی کوپلینگ ها می باشد که با توجه به داشتن ویژگی های گوناگون در صنعت کارایی گسترده ای ارائه می کنند. 
 کوپلینگ ها دارای انواع مختلف و‌ سایز های گوناگونی می باشند که با توجه به نوع کاری که انجام می دهند با دیگری متفاوت هستند و هر کدام در امری به خصوص کارایی دارند. 
اگر انحراف زاویه ای در این محصول افزایش یابد،  اتلاف انرژی انتقالی بین دو کوپلینگ نیز بالا تر می رود که برای معرفی انواع این کوپلینگ ها می توان به کوپلینگ های صلب و انعطاف پذیر اشاره نمود. این دو‌دسته نیز به دسته های دیگری با توجه به نوع کاری که ارائه می دهند تقسیم می شوند. 

خرید و فروش کوپلینگ
با توجه به اهمیتی که این محصولات دارند، در صورت بی کیفیت بودن می توانند به قطعات آسیب وارد کنند که برای جلوگیری از این عمل باید با کیفیتی بالا و از فروشگاهی معتبر تهیه گردند. 
جهت خرید و فروش کوپلینگ ها که از قطعات مهم صنعتی هستند می توانید به شایت ما مراجعه کرده و از خرید محصولات موجود بهره گیرید.  شرکت ما با سال ها تجربه در امر فروش انواع محصولات صنعتی در کیفیت بالا قصد دارد تا موجب رضایت شما مشتریان عزیز گردد.  از این رو‌ می‌ توانید از خرید محصولات ما اطمینان حاصل نمایید. 

خرید و فروش  زنجیر صنعتی  چینی: 

همانطور که می دانید، زنجیر های صنعتی از اهمیت و کاربرد بالایی در صنعت برخوردارند که در موارد گوناگون به جهت ایجاد حرکت و قدرت استفاده می شوند. این زنجیر های صنعتی در اندازه ها و انواع گوناگونی موجود هستند که زنجیر صنعتی چینی نمونه ای با کیفیت از این محصولات می باشد. این نوع زنجیر ها که ساخت کشور چین هستند با جنس بسیار مقاوم و‌ فولادی که دارند در برابر هر گونه فرسایش، زنگ زدگی و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. از این رو‌از طول عمر بالایی برخوردارند که این موضوع از مهم ترین ویژگی های زنجیر صنعتی چینی می باشد. به دلیل میزان قدرت کششی و انتقال نیروی زنجیر های صنعتی چینی، این محصول از محبوبیت زیادی میان صنعت گران برخوردار است که جهت خرید و فروش  زنجیر صنعتی  چینی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید تا این محصول را در کنار داشتن کیفیتی بالا با قیمتی مناسب تهیه نمایید. 

بازرگانی زنجیر صنعتی فیدارگستر

کوپلینگ KB: 

کوپلینگ ها قطعاتی هستند که برای وصل کردن دو‌ شفت به یکدیگر به کار می روند. این محصولات با جنس مقاومی که دارند  عموما برای اتصال ریل ها به دیگری به کار رفته و‌ دارای  انواع مختلفی می باشند. کوپلینگ KB نیز نمونه ای از انواع کوپلینگ ها بوده که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار دارد. جنس این کوپلینگ ها از چدن خاکستری بوده که در مواردی همچون پمپ‌ های پیستونی و کمپرسور‌های پیستونی کاربرد دارند. این محصول همچنین از سایز های مختلفی نیز برخوردار است که هر کدام بسته به نوع کاری که می کنند در مواردی به خصوص به کار می روند. شرکت ما انواع این کوپلینگ ها را با قسمتی مناسب و‌ کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان  قرار می دهد. 

 

چرخ زنجیر: 

چرخ زنجیر ها در اصل چرخ هایی با دندانه های بسیار می باشند که با قرار گرفتن بر روی یک وسیله موجب گردش و انتقال قدرت در وسایل به وسیله ی یک زنجیر می شوند. این محصول عموما در وسایلی همچون دوچرخه ها ، خودرو‌ها و موتور سیکلت ها به کار می رود که جهت انتقال قدرت در چرخ زنجیر ها عموما از تسمه تایم ها استفاده می شود. کاربرد آنها معمولا در جاهایی بیشتر است که حرکت چرخشی حاکم باشد و این چرخش را با سهولت بیشتری همراه می کند. چرخ زنجیر ها از انواع مختلفی برخوردارند که برای معرفی برخی از آنها می‌ توان به رولر، بی صدا، مهندسی شده و‌… اشاره نمود. جهت خرید این محصولات باید فاکتور هایی نظیر جنس مناسب آنها در نظر گرفته شود تا نحوه ی کار آنها را دچار اختلال نکند. بنابراین برای خرید جنسی با کیفیت و با طول عمر بالا به سایت ما مراجعه نموده و این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: