کد خبر: ۳۶۶۹۱۳
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
0
وزرای منطقه‌ای بهداشت آلمان از برلین خواستند انگلیس را جزو مناطق پرخطر برای کرونا قرار داده و یک قرنطینه دوهفته‌ای برای تمام مسافرانی که از این کشور می‌آیند اعمال شود، حتی کسانی که واکسینه شده‌اند.
آلمان مسافران ورودی از انگلیس را قرنطینه می‌کند
مؤسسه بیماری‌های عفونی رابرت کخ در آلمان در روز شنبه اعلام کرد مسافرانی که از نیمه‌شب دوشنبه از انگلیس وارد می‌شوند، قرنطینه خواهند شد و باید تست منفی کرونا برای ورود به کشور داشته باشند.

وزرای منطقه‌ای بهداشت آلمان از دولت خواسته‌اند قوانین سخت‌تری برای مسافرانی که از انگلیس می‌آیند وضع شود. ویروس کرونای اومیکرون به‌تازگی شیوع بالایی در انگلیس داشته‌است.

این وزیران طی اجلاسی از برلین خواستند انگلیس را جزو مناطق پرخطر برای کرونا قرار داده و یک قرنطینه دوهفته‌ای برای تمام مسافرانی که از این کشور می‌آیند اعمال شود، حتی کسانی که واکسینه شده‌اند.

در بیانیه این وزرای بهداشت آمده‌است شیوع اومیکرون در انگلیس کاملاً واضح است. ما باید تا حد ممکن مانع شیوع آن در آلمان شویم و روند رشد آن را کند کنیم».

انگلیس طی ۳ روز گذشته موارد ابتلای روزانه به کرونا را اعلام کرده است. این رقم در روز جمعه از ۹۰ هزار نفر گذشت.

تعداد افراد مبتلا به کرونا در آلمان در اکتبر و نوامبر افزایش چشمگیری داشت، اما از آغاز ماه دسامبر رو به کاهش بوده و در روز جمعه به ۵۰۹۶۸ نفر رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: