کد خبر: ۳۶۷۰۳۰
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
0
هشتادوهشتمین شماره نشریه عصر مس به همراه شماره یازدهم مجله «مس آباد» منتشر شد.
شماره ۸۸ «عصر مس» با ضمیمه «مس آباد» منتشر شد
گزارش کامل سخنرانی دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل «فملی» در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مس، نخستین مطلب این شماره عصر مس را به خود اختصاص داده است. دکتر سعدمحمدی در این گزارش از دستیابی به درآمد ۵/۵ میلیارد دلاری این شرکت طی ۴ سال آینده خبر داد.

پرونده این شماره «عصر مس» نیز با عنوان «روایت درخشش یک صنعت» به موضوع عملکرد مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران طی دو سال اخیر اختصاص دارد.

در بخش پرونده، دکتر کیارش مهرانی معاون مالی اقتصادی شرکت مس با مرور اقدامات این حوزه به تشریح دستاورد‌ها و موفقیت‌ها به ویژه در حوزه فروش و مقابله با تحریم‌ها پرداخت.
همچنین مجید هاتف‌وحید مشاور معاون مالی اقتصادی به بررسی چگونگی رشد ۱۰۷ درصدی درآمد عملیاتی «فملی» می‌پردازد.
از دیگر مطالب پرونده شماره ۸۸ عصر مس می‌توان به گفتگو با ایوب باباسالار مدیر فروش، عبدالرضا برهانی‌نژاد مدیر امور سهام و امیدعلی معیری مدیر مالی شرکت مس اشاره کرد.

«از غرورآفرینی ملی تا ارائه ۵۵ هزار خدمت درمانی رایگان به مردم» عنوان یادداشتی به قلم محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس است.

همچنین در بخش‌های جداگانه دیگر میرزاپور مدیر پژوهش مجتمع مس سونگون، اهمیت مدیریت انرژی برای توسعه صنعت مس را مورد بررسی قرار داد.

در مطلبی دیگر سیدحمید سادات‌خراسانی مدیر امور طراحی و بهره‌وری انرژی مجتمع مس سرچشمه از چشم‌انداز آینده شرکت مس به‌عنوان سازمان پیشرو در انرژی سخن گفت.
«سلاطین معدن» عنوان گزارشی است که به بررسی انواع کامیون‌های یکه‌تاز فعال در معادن می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، شماره‌ی یازدهم مجله‌ی «مس‌آباد»، ضمیمه‌ی کودک و نوجوان نشریه‌ی عصر مس منتشر شد. این شماره هم، مانند شماره‌های قبلی مجله، مطالب متنوعی برای کودکان و نوجوانان را در خود جای داده است. بخش کودک «مس‌آباد» متناسب با سن هفت تا سیزده سال است. برای راحتی مخاطبان، بالای هر بخش رده‌ی سنی مناسب آن مطلب نوشته شده است. رنگ‌وبوی بخش کودک این شماره «شادی» ست.

در بخش نوجوان هم مثل همیشه تلاش بر کاربردی‌بودن مطالب برای نوجوانان و خوانندگان مجله بوده است.
«مبل راحتی»، «مدرسه‌ی جادوگری»، «مهارت‌های زندگی»، «قلق» و «سواد رسانه» بخشی از عناوین مطالبی است که در جهت رسیدن به هدف فوق تولید شده است. در این شماره تلاش شده است با مطرح‌کردن موضوعاتی جدید و ایجاد تنوع موضوعی خواندن مجله برای مخاطبان لذت‌بخش شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: