April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۰۹۴
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۷
0
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از یکم دی تاچهارم دی ماه، کاهش محسوس دما در برخی نقاط کشور از جمله استان‌های غربی، نواحی مرکزی کشور و شرق و شمال شرق پیش بینی می‌شود.
کاهش دما در اغلب شهرها از روز اول زمستان
محمد اصغری با اشاره به بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت در بسیاری از استان‌ها در روز جاری اظهار داشت: روز آینده در نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، همچنین شمال کرمان، برخی نقاط اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، قزوین، البرز، تهران، غرب کردستان و ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر بارش داریم و به تدریج از بعدازظهر فردا از میزان بارش‌ها در غرب کشور کاسته می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده ۳۰ آذر شدت بارش‌ها در شرق خوزستان، شمال فارس و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی بیان کرد: از چهارشنبه ۱ دی تا شنبه ۴ دی با نفوذ هوای سرد، کاهش محسوس دما در سواحل شمالی کشور، استان‌های غربی، نواحی مرکزی و به تدریج در شمال شرق و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اضافه کرد: از چهارشنبه تا جمعه سوم دی در شمال غرب کشور، بارش خواهیم داشت و روز شنبه ۴ دی علاوه بر شمال غرب و سواحل شمالی کشور در غرب و جنوب غرب، مرکز و همچنین استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش خواهیم داشت. این سامانه یکشنبه آینده هم در شمال شرق کشور فعال است و سپس خارج می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز و فردا وزش باد شدید جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت.

وی در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، گاهی با بارش باران و اواسط روز کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۲ و ۳ درجه خواهد بود.

اصغری درباره کمینه و بیشینه دما در کشور گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: