کد خبر: ۳۶۷۱۶۶
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
0
مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان اعلام کرد: راهکارهای توسعه همکاری میان شرکت صنایع فولاد کردستان و بانک تجارت دیروز بررسی شد.

بررسی راهکارهای توسعه همکاری میان صنایع فولاد کردستان و بانک تجارت

محمدرضا احمدی به همراه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و معاون های آن مجموعه در نشستی به میزبانی مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت: طرح تکمیل زنجیره فولاد کردستان زمینه مطلوبی برای سرمایه گذاران جهت توسعه صنعت فولاد به عنوان یک صنعت استراتژیک در منطقه غرب کشور است که تحولات اقتصادی و اجتماعی را در این منطقه به همراه دارد.


وی ادامه داد: شرکت صنایع فولاد کردستان با بانک تجارت سابقه تعامل مناسبی داشته و امیدواریم در طرح های آتی نیز از حمایت‌های بانک تجارت بهره‌مند شویم.

 

استقبال بانک تجارت از توسعه همکاری با صنایع فولاد کردستان


هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در این نشست با اشاره به اینکه صنعت فولاد ستون توسعه پایدار کشور است، گفت: ایجاد زنجیره تولید و فرآوری سنگ آهن و فولاد با توجه به ظرفیت‌های عظیم اقتصادی کشور و فرصت‌های صادراتی، می‌تواند ضمن کارآفرینی و ایجاد ارزش افزوده، بر توسعه پایدار اقتصاد کشور نیز نقشی بی‌بدیل ایفا کند.


وی ضمن استقبال از توسعه همکاری در قالب تفاهم نامه با شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات سهامدار عمده شرکت صنایع فولاد کردستان ابراز امیدواری کرد: این دیدار به نقطه عطف گسترش تعامل در حوزه‌های مختلف بانکی و مالی تبدیل شود.

 

تعامل سازنده با بانک تجارت برای اجرای طرح های استان های کم برخوردار


امیرحسین نادری، مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن نیز در این نشست گفت: اکنون همکاری ما با بانک تجارت در زمینه‌های مختلف برقرار است و با توجه به طرح های معدنی و صنایع معدنی بزرگ در سطح کشور بخصوص در استان های کم برخوردار همچون سیستان و بلوچستان و کردستان، تعامل سازنده با این بانک - که از سیستم کارآمد مناسبی برخورداراست- به اجرای به هنگام پروژه ها کمک خواهد کرد.


بنا به این گزارش، طرح تکمیل زنجیره فولاد در استان کردستان شامل ایجاد ظرفیت استخراج سالانه 4.5 میلیون تن سنگ آهن، ظرفیت تولید سالانه 2.5 میلیون تن کنسانتره، 2.5 میلیون تن گندله، 1.6 میلیون تن آهن اسفنجی و یک میلیون تن فولاد سازی و ورق نورد گرم فولادی در دست اجراست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: