April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۳۲۶
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
0
سالیوان با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت: «دیپلماسی، بازدارندگی و فشار، بهترین راه برای ممانعت از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای است»
ادعای آمریکا درباره پایان مذاکرات با ایران
«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که مذاکرات فعلی با تهران ممکن است طی چند هفته به پایان برسد.

بنابر گزارش رویترز، وی با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت: «دیپلماسی، بازدارندگی و فشار، بهترین راه برای ممانعت از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای است»

سالیوان افزود که آمریکا و هم‌پیمانان این کشور در حال بحث درباره جدول زمانی برای تداوم دیپلماسی هسته‌ای با ایران هستند، ولی تصمیم نداریم درباره زمان‌بندی اقدام‌های خود در ملأ عام اظهارنظر کنیم.

وی در عین حال گفت که می‌توانم به شما بگویم که در پشت در‌های بسته در حال گفتگو درباره جدول‌های زمانی هستیم و این زمان، طولانی نخواهد بود.

سالیوان در پاسخ به پرسشی در خصوص زمان پایان این ضرب‌الاجل گفت: «چندین هفته».

دور هفتم مذاکرات طرف‌های برجام در وین، جمعه گذشته به پایان رسید و انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال جاری میلادی از سر گرفته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: