کد خبر: ۳۶۷۳۳۲
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
0
ایران خودرو در طرح فروش فوق‌العاده مرحله بیست و هفتم، ۴ خودروی نسبتا کم تقاضا را عرضه کرده است. اختلاف قیمت این خودرو‌ها با بازار آزاد به نحوی است که احتمال مشارکت پایین متقاضیان دور از انتظار نیست.
خرید این محصول ایران‌خودرو سود بیشتری دارد! +جزییات
بیست و هفتمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز آغاز شده است.

در طرحی که از دیروز به اجرا درآمده، ۴ محصول ۲۰۷ دستی، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.


سود‌های نه چندان چشمگیر در فروش فوق‌العاده جدید

ماجرا این است که قیمت بازار و کارخانه ۴ محصولی که در طرح فروش فوق‌العاده آذر و دی ماه ایران خودرو عرضه می‌شود بین ۳۳ تا ۱۳۷ میلیون تومان با آزاد فرق دارد. با توجه به مهلت سه ماهه تحویل این سه خودرو، می‌توان گفت برندگان این دوره مانند دوره‌های گذشته سود چندانی نصیبشان نخواهد شد.


گل سر سبد متقاضیان در این طرح؛ پژو ۲۰۷ پانوراما

قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ۲۳۳ میلیون تومان است و فعلا با تیراژ بسیار بالایی در ایران خودرو تولید می‌شود. در حالی که قیمت بازار آزاد پژو ۲۰۷ پانوراما حدود ۳۷۰ میلیون تومان است. این یعنی قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ حدود ۱۳۷ میلیون تومان ارزانتر از بازار آزاد است و عمده تقاضا در این بخش مربوط به این خودرو خواهد بود.


چون سود زیاد نداری پس تقاضایی هم نداری!

در طرح فروش فوق‌العاده جدید، سمند سورن پلاس و رانا پلاس پانوراما هم بدلیل سود پایین و هم بدلیل تقاضای کمی که در بازار دارند کمترین استقبال را در این بخشنامه کسب خواهند کرد. در این طرح فروش فوق‌العاده برعکس دفعات قبل، اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودرو‌ها کمتر شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: