کد خبر: ۳۶۷۳۴۹
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
0
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص اعتبارات ویژه برای اجرای طرح‌های هادی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
مشغول بازسازی در ۷ شهر کشور هستیم
اکبر نیکزاد امروز (۲ دی) در آیین افتتاح حرم مطهر احمدبن اسحاق در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه، با اشاره به ماموریت‌های مختلف بنیاد مسکن گفت: ماموریتی که بیش از همه خود را در بنیاد نشان می‌دهد بحث بازسازی مناطق آسیب دیده است.

وی افزود: در حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل آسیب‌های زیادی متوجه مردم می‌شود و بنیاد مسکن ماموریت دارد تا حد توان فشار بازسازی بر مردم را کم کند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که در روند بازسازی مردم کمتر دچار رنج و عذاب شوند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.

نیکزاد گفت: هم اکنون بنیاد مسکن در هفت شهر از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان در حال بازسازی است.

وی با بیان اینکه در روند بازسازی‌ها برخی مواقع اعتبارات بلاعوض به موقع از سوی دولت‌ها پرداخت نمی‌شود، افزود: مردم تنها انتظار دارند که بازسازی واحد‌های آسیب دیده با فوریت صورت گیرد و به خود اجازه نداده و نمی‌دهیم با این مسائل اعتباری آن‌ها را درگیر کنیم.

رئیس بنیاد مسکن در خصوص درخواست مسئولین استان کرمانشاه مبنی بر اجرای ویژه طرح‌های هادی در مناطق زلزله زده استان گفت: این انتظار و این درخواست به حق است و قطعا پیگیری می‌کنیم.

نیکزاد در همین راستا از اختصاص اعتبارات ویژه برای اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: