کد خبر: ۳۶۷۳۶۵
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
0
رئیس پلیس راهور پایتخت جزئیات و علت تصادف یک دستگاه میکسر با ۱۱ خودرو و جان باختن و مصدومیت ۷ نفر را تشریح کرد.
جزئیات تازه‌ای از تصادف میکسر با ۱۱ خودرو
سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان جزییات برخورد کامیون میکسر با ۱۱ خودرو در مسیر تقاطع ستاری – مخبری ضمن ابراز تاسف از حادثه بوجود آمده گفت: در ساعت ۱۸:۴۹ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف سنگین در محدوده ستاری و برخورد شدید بین یک دستگاه کامیون میکسر با چندین خودرو به پلیس راهور اعلام و تیم‌های کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ به محض رسیدن در صحنه حادثه و بررسی‌های بعمل آمده، متوجه می‌شوند که یک دستگاه کامیون میکسر که در مسیر شمال به جنوب ستاری تقاطع مخبری در حال حرکت بوده که پس از این برخورد‌های شدید با ۱۱ دستگاه سواری به سمت چپ منحرف شده و پس از شکستن چندین شاخه گاردریل و درختا و عبور از آن‌ها به لاین مخالف رفته و به سمت تقاطع مخبری می‌رود.

بیشتر بخوانید:
یک کشته و ۶ مصدوم براثر تصادف میکسر با ۱۲ خودرو +فیلم
سردار حمیدی افزود: این کامیون میکسر در ادامه حرکت خود در لاین مخالف با یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ که در مسیر صحیح خود از محدوده جنوب به شمال در حال تردد بوده از ناحیه جلو برخورد و این خودرو را با خود تا پل عابر پیاده می‌کشاند و در نهایت با برخورد با پایه‌های این پل متوقف می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده پژو ۲۰۶ که فردی ۲۹ ساله بوده در محل حادثه فوت و ۶ نفر دیگر نیز مصدوم و به ۱۱ خودرو، گاردریل‌ها، درختان و ابنیه راه خسارات شدید وارد می‌آید.

وی در خصوص علل حادثه گفت: به شرکت مربوطه به علت عدم نظارت بر رفتار راننده و حمل اضافه بار و همچنین حرکت در ساعات غیر مجاز _خارج از زمان تعیین شده که از سوی شورای حمل و نقل و ترافیک تهران اعلام شده_ و همچنین به راننده میکسر به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه سهم تقصیر داده شد.

سردار حمیدی اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع به قید فوریت جلسه و کمیسیون ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات در خصوص مقررات حمل بار و تخلفات وسایل نقلیه باربری با حضور اعضای شهرداری تهران و نمایندگان حمل و نقل بار و نماینده شرکت مربوطه بدلایل ذکر شده تشکیل و پروانه شرکت مذکور به مدت یکسال تعلیق شد.

وی افزود: این را نکته را هم باید اضافه کرد که در بررسی‌های صورت گرفته توسط پلیس چندین مورد تخلف ثبت شده شامل حمل بار غیر مجاز (اضافه تناژ) و تعدادی تخلفات حادثه ساز و نیز تصادفات فوتی و جرحی در سوابق این شرکت موجود بوده که همه وهمه از عدم آموزش و نظارت مدیران این شرکت بر نحوه فعالیت و عملکرد رانندگان ناوگان خود که باعث انجام تخلفات و مخصوصا حادثه شب گذشته شد نشأت گرفته است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: