April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد؛
کد خبر: ۳۶۷۴۳۲
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
«محمد جواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت مس از ارائه ۳۹ هزار و ۶۸۵ مورد خدمات درمانی رایگان طی ۱۱ دوره اردوی جهادی – پزشکی در ۹ ماه نخست سال جاری خبر داد.
ارائه بیش از ۳۹ هزار مورد خدمات درمانی رایگان در اردو‌های جهادی
خلیلی با اعلام این خبر گفت: طی این بازه زمانی ۲۰ هزار نفر از خدمات درمانی تخصصی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین اردوی جهادی- درمانی در شهربابک به مدت ۳ روز (۲۴ تا ۲۶ آذر ماه)، گفت: در این دوره به ۱۶۴۴ نفر از مراجعین ۳ هزار و ۵۰۸ مورد خدمت درمانی رایگان ارائه شد.

به گفته مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در این دوره جمعی از پزشکان متخصص در حوزه زنان و زایمان، چشم، رادیولوژی، سونوگرافی، داخلی، جراحی به همراه خدمات دندانپزشکی (ترمیمی، عصب کشی، جراحی، رادیوگرافی و آموزش بهداشت) به ارائه خدمات درمانی پرداختند.

وی در ادامه به ارایه خدمات دارویی رایگان به مراجعان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین در این دوره با هدف ارتقای مهارت‌های فردی و جمعی دوره‌های روانشناسی و کارگاه مشاوره خانواده نیز برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: