April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۵۳۵
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
0
گل گهر در ۹ ماه گذشته ۱۳۰۰ شغل در حوزه اقتصاد مقاومتی در سیرجان و بردسیر ایجاد کرده است
گام بلند گل گهر در اشتغال‌زایی طرح‌های اقتصاد مقاومتی
مدیرعامل شرکت گل گهر گفت: با تلاش و پیگیری مستمر تیم‌های کارآفرینی گل‌گهر در نه ماه ابتدایی امسال، ۱۳۰۰ شغل برای جوانان بیکار و زنان سرپرست خانوار در شهر‌های سیرجان و بردسیر از محل تسهیلات اشتغال زایی گل گهر ایجاد شده است.

مهندس ایمان عتیقی افزود: بر اساس برنامه سال ۱۴۰۰، پرداخت ۲۰۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی در دستور کار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان معین اقتصادی منطقه ۷ استان کرمان شامل شهرستان‌های سیرجان و بردسیر قرار دارد. این برنامه در قالب تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه رسالت و تفاهم نامه جداگانه با بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید در حال پیگیری است و با برنامه‌ریزی انجام شده ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی در سال جاری محقق خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری استانداری، بانک رسالت، بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال ۱۴۰۱، بیش از ۶۰۰۰ فرصت شغلی در حوزه مشاغل خرد و کارگاه‌های کوچک در منطقه ۷ استان کرمان ایجاد خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: