کد خبر: ۳۶۷۵۶۳
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
0
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از خالی شدن انبار‌های مترو از قطعات پر مصرف خبر داد و اعلام کرد: وقتی قطعه پرمصرفی را نیاز داریم و تعداد آن محدود و در انبار‌ها رو به اتمام است، بلافاصله باید جایگزین شود.
گلایه تند مهدی چمران از وضعیت انبار‌های مترو
مهدی چمران روز یکشنبه در پایان سی و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران و اظهار داشت: امروز از ساعت هفت صبح در جلسه‌ای به صورت تخصصی‌تر موضوع حادثه مترو را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: پس از آن نیز در صحن علنی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل بهره برداری مترو حضور پیدا کردند و با عکس، فیلم و مدارکی که به همراه آورده بودند در قالب توضیحاتی مختصر، گزارشی ارائه کردند.

چمران با بیان اینکه در حال حاضر واقعا انبار‌های مترو خالی شده و این موضوع مشکل آفرین است گفت: هنگامی که واگنی از سطح یا از رده خارج می‌شود و نمی‌توانند از آن استفاده کنند به دلیل نبود قطعات یدکی، از این واگن قطعات برداشته می‌شود و روی واگن‌هایی که کار می‌کند قرار داده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: به این ترتیب این قطعه نو و جدید نیست و قطعه‌ای کار کرده است که نمی‌توان عمر آن را درست محاسبه کرد و واگنی که این قطعه از روی آن برداشته شده به تدریج فرسوده و فرسوده‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انبار‌های مترو از قوانین خاصی پیروی می‌کنند، افزود: جایگزین نشدن قطعات در انبار‌ها بخشی به دلیل بی تدبیری و بخشی دیگر، برای تعمیر قطعات با توجه به عدم بودجه و تامین اعتبار محقق نشده است.

چمران تاکید کرد: انتظار داشتیم این تامین بودجه را محقق شود و وقتی امکانات، پول، بودجه و اعتبار برای مترو گذاشته نمی‌شود به چنین جایی می‌رسیم.

وی با بیان اینکه موضوعات مدیریتی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری دولت و مجلس نواقص و کمبود‌هایی که قبلا وجود داشته جبران و برطرف شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: