April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۶۶۰
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
0
سردار احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اگر سویه اومیکرون رشد زیادی پیدا کند، آن وقت مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را داشته باشیم. او گفت: فعلاً با توجه به سرعت انتشار سوریه جدید محدودیت‌هایی پیش‌بینی شده و رفت و آمد‌های خارجی کنترل شده و محدودتر شده است.
اعمال محدودیت شدیدتر در صورت شیوع اومیکرون
سردار احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه حضور در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار سویه اومیکرون در ایران عنوان کرد: فعلاً با توجه به سرعت انتشار سوریه جدید محدودیت‌هایی پیش‌بینی شده و رفت و آمد‌های خارجی کنترل شده و محدودتر شده است.

وی افزود: در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت مورد تاکید است و زدن دو سوم واکسن کرونا بسیار تاکید شده و جزو الزامات است. فعلاً اضافه بر این محدودیت جدیدی پیش‌بینی نشده است، اما اگر این سویه رشد زیادی پیدا کند، آن وقت مجبوریم محدودیت‌های بیشتری را داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: امیدواریم با رعایت‌های زیادی که مردم عزیزمان خواهند داشت نیازی به اعمال محدودیت‌های جدید نباشد، اما در صورت رشد قابل توجه این بیماری ممکن است مجبور شویم محدودیت‌های جدیدی را اعمال کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: