کد خبر: ۳۶۷۷۱۰
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
0
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از مذاکرات وین برای لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه علیه ایران خشمگین است، همزمان با دور جدید این مذاکرات لفاظی‌های سابق خود را تکرار کرد.
خشم بنت از مذاکرات وین
«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه همزمان با جریان داشتن دور هشتم مذاکرات وین بار دیگر مدعی شد که ایران به زعم او بدنبال دستیابی سلاح هسته‌ای است و رژیم صهیونیستی باید جلوی این کار را بگیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نتوانست خشم خود را از روند مذاکرات وین پنهان کند، افزود: مایلیم که مواضع قویتری علیه ایران در مذاکرات هسته‌ای شاهد باشیم.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز دیگر مسئول این رژیم بود که شب گذشته با تکرار ادعا‌های واهی علیه ایران تلاش کرد تا به طرف‌های مذاکره کننده با ایران در وین فشار بیاورد و بدون اشاره به ضعف این رژیم در جبهه داخلی و خارجی و قدرت و توان بالای محور مقاومت مدعی شد که "ما هماهنگی با جامعه بین المللی را ترجیح می‌دهیم، اما اگر اقدام یکجانبه علیه ایران را ضروری بدانیم، آن را انجام خواهیم داد".

رژیم صهیونیستی از آغاز مذاکرات وین نارضایتی خود از این مذاکرات را پنهان نکرده و با لفاظی بدنبال ایران هراسی و فشار بر طرف‌های مذاکره کننده با ایران رفته است، اما با این وجود تاکنون هشت دوره مذاکرات برای رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا و راستی آزمایی آن بین مذاکره کنندگان ارشد ایرانی و طرف‌های مقابل انجام شده است.

دور هشتم مذاکرات از دیروز (دوشنبه) در وین آغاز شده و طبق برنامه اعلام شده امروز (سه شنبه) کار روی موضوع رفع تحریم‌ها و سازوکار راستی آزمایی آن شروع می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: