کد خبر: ۳۶۷۸۵۹
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
0
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است و فاز اول آن را در بهمن‌ماه افتتاح می‌کنیم.
راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: دیشب در سازمان فناوری اطلاعات میزبان میثم لطیفی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاونانش بودیم.

وی افزود: به اتفاق از مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور دیدن کردیم و درباره روش‌های ساده‌سازی ساختار بوروکراتیک اداری در کشور و راهکار‌های تسریع در فرآیند تحول دیجیتال و برداشتن موانع اجرای دولت الکترونیکی بحث‌های مفصلی کردیم.

زارع پور تاکید کرد: راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است که ان‌شالله فاز اول آن را در بهمن‌ماه افتتاح می‌کنیم. برای راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند، همکاری و همراهی سازمان امور اداری و استخدامی و البته همه دستگاه‌های دولتی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر ما بر این موضوع توافق داشتیم که تسریع در تحول نظام اداری کشور برای افزایش رضایت‌مندی مردم ضروری است و رمز تحقق چنین تحولی هم هوشمندسازی و اجرای کامل دولت الکترونیکی است.

زارع پور گفت: از آقا میثم لطیفی خواستم تا در بهینه کردن فرآیند‌های اداری دستگاه‌های اجرایی و ترغیب و تشویق آن‌ها برای الکترونیکی و هوشمند کردن فرآیندهایشان و پیوستن به پنجره واحد دولت هوشمند یاری‌مان کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: آقای لطیفی معتقد بود برای تحول در دولت چاره‌ای جز هوشمندسازی نداریم و برای همکاری و همراهی با وزارت ارتباطات در استقرار کامل دولت الکترونیکی اعلام آمادگی کرد. ایشان معتقد است که دولت باید تبدیل به یک «آیکون» در گوشی‌های مردم شود! ایده جالبی است که باهم برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: من به همدلی اعضای دولت در تحقق پروژه‌های بزرگی که به رضایت‌مندی مردم می‌انجامد خیلی امیدوارم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: