کد خبر: ۳۶۷۹۴۰
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
0
معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده در بسیاری از استان‌های کشور بارش داریم، گفت: در تهران و کرج تا روز یکشنبه ۱۲ دی آلودگی هوا تداوم دارد.
تداوم آلودگی هوا در تهران و کرج تا ۱۲ دی/بارش برف و باران در بسیاری از شهر‌ها ادامه دارد
محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و جزایر واقع در خلیج فارس همچنین تنگه هرمز و دریای عمان بارش باران ادامه داشت و در ارتفاعات چهار محال و بختیاری، کرمان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف داشتیم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده ۱۰ دی علاوه بر مناطقی که ذکر شد در خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز بارش خواهیم داشت و از ظهر جمعه به تدریج از میزان بارش‌ها در جنوب غرب کاسته می‌شود.

وی افزود: روز شنبه ۱۱ دی عمده بارش‌ها در جنوب استان‌های کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و فارس، جزایر خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و هرمزگان خواهد بود.

اصغری اظهار داشت: روز یکشنبه ۱۲ دی سامانه بارشی تقویت می‌شود و در غرب، جنوب غرب، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور موجب بارش خواهد شد و روز دوشنبه ۱۳ دی در اغلب نقاط کشور بارش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در استان‌های ساحلی خزر افزایش نسبی دما داریم و روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی کاهش نسبی دما در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: کماکان تا روز یکشنبه ۱۲ دی آلودگی هوا در کرج و تهران تداوم دارد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اضافه کرد: آسمان تهران فردا غبارآلود و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۹ و ۴ درجه خواهد بود.

اصغری گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و ارومیه و تبریز با کمینه دمای ۷ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان داشت: فردا در ۱۸ مرکز استان، کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: